تماشا کنید: اچ تی سی از تلاش‌ های شبانه روزی برای توسعه وان ام 10 می‌گوید

پنج‌شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۱
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی تایوانی اچ تی سی در آینده‌ی نزدیک نسل جدید گوشی هوشمند پرچمدار خود را رونمایی خواهد کرد. این کمپانی تایوانی با انتشار تیزری ویدیویی که توسط شاخه‌ی ترکیه‌ای این کمپانی منتشر شده، از تلاش‌های شبانه روزی متخصصان اچ تی سی برای توسعه‌ی این گوشی خبر داده است.
تبلیغات

شاید دست یافتن به جایگاه ال‌جی یا سامسونگ در حال حاضر برای اچ تی سی غیر ممکن باشد، اما این کمپانی از تلاش برای فرار از مشکلات موجود خسته نشده و همچنان به تلاش‌های شبانه روزی خود برای تولید یک محصول ایده‌آل ادامه می‌دهد. این موضوعی است که تایوانی‌ها در آخرین تیزر ویدیویی خود نیز به آن اشاره کرده‌اند. اچ تی سی ترکیه با انتشار ویدیویی به تلاش‌های تایوانی‌ها برای تولید وان ام ۱۰ این کمپانی اشاره کرده است. براساس اطلاعات ارائه شده در این ویدیو اچ‌تی‌سی بدون وقفه کار می‌کند و این موضوع از سر اجبار نیست، بلکه متخصصان اچ تی سی مشتاقانه در پی این کار هستند.

اچ تی سی به این موضوع اشاره کرده که شبانه روز مشغول است تا بهترین گوشی هوشمند ممکن را برای کابرانش تولید کند. این کمپانی در تیزر ویدیویی خود اعلام کرده که این بار گوشی هوشمندی را معرفی کرده که خود در آن غرق شده و از آن لذت می‌برد. به نظر می‌رسد اچ تی سی در نظر دارد تا به تمام انتقادات مطرح شده در مورد وان ام ۹ خود پایان داده و یک گوشی هوشمند کاربردی و قدرتمند را روانه‌ی بازار کند. این کمپانی چاره‌ای نیز جز عرضه‌ی یک پرچمدار قدرتمند ندارد، چراکه وضعیت تایوانی‌ها چندان مطلوب نیست و عدم موفقیت وان ام ۱۰ می‌تواند این کمپانی را بیش از پیش در قعر تاریکی فرو برد.

چیالین چانگ، مدیر امور مالی اچ تی سی در اظهاراتی به این موضوع اشاره کرده که وان ام ۱۰ اچ تی سی دارای دوربین قدرتمندی است که می‌تواند رقبا را به چالش بکشد. براساس اطلاعات ارائه شده این لنز دوربین مورد استفاده در وان ام ۱۰ دارای دیافراگم F/1.9 است که ترکیب آن با سنسور دوربین با رزولوشن ۱۲ مگاپیکسلی می‌تواند نوید بخش یک دوربین قدرنمند باشد. این گوشی هوشمند که به احتمال زیاد با اسنپدراگون ۸۲۰ همراه خواهد شد در نسخه‌های ۱۶، ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی روانه‌ی بازار می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات