وان ام 10 اچ تی سی از دوربین قدرتمندی بهره خواهد برد

جمعه ۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۸
مطالعه 3 دقیقه
پس از گلکسی اس ۷ و جی ۵ ال‌جی حال تمام چشم‌ها به سمت اچ‌تی‌سی و نسل بعدی پرچمدار این کمپانی که وان ام ۱۰ نام خواهد داشت، دوخته شده. تایوانی‌ها که در آینده‌ی بسیار نزدیک از نسل جدید پرچمدار خود رونمایی می‌کنند، در روزهای اخیر با انتشار تیزری از معرفی گوشی خود را نوید داده‌اند، حال آنکه آخرین اطلاعات ارائه شده توسط این کمپانی نشان از دوربین بسیار تقویت شده‌ی وان ام ۱۰ دارد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

گوشی هوشمند بعدی پرچمداری که انتظار می‌رود در هفته‌های آینده رونمایی شود، وان ام ۱۰ اچ‌تی‌سی است. این کمپانی روز گذشته تیزری را در برای گوشی هوشمندش منتشر کرد و حال اخبار دیگری در مورد این گوشی و قابلیت‌های آن منتشر شده است. چیالین چانگ، مدیر ارشد مالی اچ‌تی‌سی طی گفتگویی که روز گذشته در جریان کنگره‌ی جهانی موبایل بارسلون انجام داده، اطلاعاتی را در مورد وان ام ۱۰ و دوربین آن ارائه کرده است:

من می‌توانم با اطمینان بگویم که وان ام ۱۰ اچ‌تی‌سی از دوربین بسیار پیشرفته و قدرتمندی برخوردار است. ما پس از اینکه گوشی‌های هوشمند معرفی شده را مشاهده کردیم، می‌توانیم با اطمینان در مورد این موضوع صحبت کنیم.

البته باید به این موضوع اشاره کرد که مسئولین اچ‌تی‌سی که در بارسلون حضور داشتند، جزئیات دیگری را در مورد این گوشی هوشمند ارائه نکردند. حتی نام این گوشی هوشمند نیز توسط مدیرعامل و سایر افرادی که در MWC 2016 حضور داشتند، اعلام نشد، هرچند بسیاری از گمانه‌ها در ادامه‌ی سایر پرچمداران این کمپانی نام نسل جدید گوشی هوشمند اچ‌تی‌سی را وان ام ۱۰ خوانده‌اند.

یک دوربین بهتر می‌تواند تمام انتقادات وارد شده به وان ام ۹ را که سال گذشته معرفی و روانه‌ی بازار شد، جبران کند. با توجه به اینکه این روزها دوربین گوشی‌های هوشمند به دلیل استفاده‌ی روزمره از آن نقش تاثیرگذاری در انتخاب کاربران برای خرید یک محصول جدید دارد، وان ام ۹ اچ‌تی‌سی با انتقادات بی شماری روبرو شده و دوربین این گوشی به عنوان یک نقطه‌ی ضعف بزرگ برای آن به شمار می‌رفت. اچ‌تی‌سی در نظر دارد تا با بهبود زبان طراحی زیبای خود، در نسل جدید گوشی هوشمندش محصول خوبی را روانه‌ی بازار کرده و بتواند در برابر گلکسی اس ۷ سامسونگ و جی ۵ ال‌جی حرفی برای گفتن داشته باشد.

چانگ همچنین اضافه کرد:

خوشبختانه امسال بسیار متفاوت خواهد بود.

وان ام ۱۰ در کنار هدست واقعیت مجازی وایو را باید دو محصول اچ‌تی‌سی برای بازگشت به دوران اوج این کمپانی خواند. اچ‌تی‌سی در فصل‌های اخیر وضعیت چندان مطلوبی را پشت سر نگداشته و دو محصول جدید این کمپانی را باید تلاش‌هایی در جهت بهبود اوضاع خواند. این کمپانی سال گذشته نیز تلاش کرده بود با ورود به حوزه‌ی دوربین‌های موسوم به اکشن کم، بازار جدیدی را برای خود دست و پا کند که البته این تلاش نتیجه‌ی چندان رضایت بخشی را با خود به همراه نداشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات