میت‌بوک 14 مدل 2021 با پردانزده‌ی Ryzen 7 5700U معرفی شد

شنبه ۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۳
مطالعه 2 دقیقه
هواوی مدل جدیدی از میت‌بوک ۱۴ مدل ۲۰۲۱ خود را با پردازنده‌‌های رایزن در بازار چین معرفی کرد. این محصول از جدیدترین مدل تراشه‌‌های Ryzen 5 5500U و Ryzen 7 5700U بهره می‌برد.
تبلیغات

میت‌بوک به یک نمایشگر 2K فول‌ویو با نسبت تصویر ۳ به ۲ مجهز شده است و از حاشیه‌های بسیار کمی بهره می‌برد. نسبت نمایشگر به بدنه‌ی این لپ‌تاپ ۹۰ درصد است. دقت رنگ sRGB صفحه‌نمایش این محصول ۱۰۰ درصد بوده و از فناوری جدیدی برای کاهش نور آبی بهره می‌برد. این نمایشگر از دستورها لمسی هم پشتیبانی می‌کند و شما می‌توانید از همه‌ی ژست‌های لمسی گوشی‌های هوشمند روی این لپ‌تاپ نیز استفاده کنید. از جمله ژست‌های حرکتی پشتیبانی شده در این نمایشگر می‌توان‌به سوایپ کردن سه انگشت برای ثبت اسکرین‌شات اشاره کرد.

به گزارش گیزموچاینا، لپ‌تاپ جدید هواوی ۱/۴۹ کیلوگرم وزن دارد و ضخامت آن نیز ۱۵/۹ میلی‌متر است. جنس بدنه‌ی این محصول از آلومینیوم در نظر گرفته شده است.

باتری مورد استفاده در این لپ‌تاپ ۵۶ وات‌ساعتی بوده که با هربار شارژ کامل آن می‌توان روی آن تا ۱۱ ساعت ویدئو Full HD پخش کرد. هواوی اعلام کرده که فقط با ۱۵ دقیقه شارژ میت‌بوک جدید می‌توان تا ۲/۵ ساعت با آن کار کرد. این دستگاه برای کاهش دمای سیستم از لوله‌های حرارتی و فن‌های خنک‌کننده‌‌ی دوگانه‌ بهره می‌برد.

matebook 14 2021 ryzen

این لپ‌تاپ با Huawe Share پشتیبانی می‌کند؛ قابلیتی که امکان اتصال پایدار و آسان بیت گوشی‌های هوشمند این شرکت و لپ‌تاپ‌های آن را فراهم می‌کند.

در بخش ارتباطات میت‌بوک جدید هواوی از دو درگاه یواس‌بی ۳/۲ نسل یک، یک درگاه HDMI، یک درگاه یواس‌بی سی و یک درگاه ۳/۵ میلی‌متری هدفون بهره می‌برد. شارژ این دستگاه نیز از نوع تایپ سی بوده و از فناوری شارژ سریع ۶۵ وات پشتیبانی می‌کند.

برای حفظ حریم‌شخصی کاربران، دوربین وب‌کم به‌روشی نوآورانه در یک دکمه در بالای صفحه‌کلید تعبیه شده که فقط با فشردن آن می‌توان به دوربین یاد شده دسترسی پیدا کرد.

نسل جدید هواوی میت‌بوک ۱۴ مدل ۲۰۲۱ رایزن، در دو رنگ خاکستری و نقره‌ای به بازار عرضه می‌شود. مدل مجهز به تراشه‌ی Ryzen 5 5500U از ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی از نوع NVMe PCIe SSD مجهز شده و قیمت آن ۵۹۹۹ یوان (حدود ۹۳۹ دلار) است. مدل مجهز به تراشه‌ی Ryzen 7 5700U نیز از ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی بهره می‌برد و قیمت آن ۶۲۹۹ یوان (معادل ۹۸۶ دلار) در نظر گرفته شده است.

نظر شما در مورد مدل جدید میت‌بوک ۱۴ چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات