هدفون‌ها و اسپیکرهای ۲۰۲۴ سونی با بیس کوبنده رونمایی شدند

پنج‌شنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۰
مطالعه 4 دقیقه
پسر جوان در حال رقص با هدفون ULT 2024 سونی
سونی سه اسپیکر و یک هدفون جدید سری ULT را با تمرکز ویژه بر بیس کوبنده و قدرتمند رونمایی کرد.
تبلیغات

سونی تصمیم گرفته است استراتژی خود را در بازار هدفون‌ها و اسپیکرهای مین‌استریم اصلاح کند. این شرکت سرشناس ژاپنی چند محصول جدید به نمایش گذاشته است و قصد دارد آن‌ها را در قالب برندی جدید به نام ULT Power Sound روانه‌ی بازار کند.

سونی در سال‌های اخیر همواره با شماره‌مدل به محصولات صوتی‌اش اشاره می‌کرد و رونمایی برند ULT اتفاق خوشایندی است، چون باعث می‌شود که راحت‌تر بتوان به محصولات صوتی سونی اشاره کرد. همانطور که از نام برند مشخص است، تمامی محصولات جدید سونی به‌شدت روی بیس صدا متمرکزند.

بر اساس بیانیه‌ی مطبوعاتی سونی، سه اسپیکر و هدفون جدید این شرکت به دکمه‌ی ULT مجهز هستند که می‌تواند بسته‌به بیس مورد نیاز شما، حالت‌های مختلف صوتی را فعال کند. گزینه‌ی ULT1 بیس عمیق‌تر با فرکانس پایین‌تر ارائه می‌دهد، درحالی‌که ULT2 دارای بیس قدرتمند و کوبنده است. در نگاه اول می‌توانیم ULT را نسل جدید حالت قدیمی Extra Bass سونی به‌حساب بیاوریم.

اسپیکر ULT پرچمدار سونی از نمای جلو

مهم‌ترین محصول جدید سونی، اسپیکر بزرگ ۲۹ کیلوگرمی ULT Tower 10 است که چراغ رنگی سازگار با موسیقی دارد،‌ به میکروفون مجهز است و صدای همه‌جانبه پخش می‌کند. قیمت اسپیکر سونی مدل ULT Tower 10 (که هر دو حالت ULT1 و ULT2 را ارائه می‌دهد) ۱٬۱۹۹ دلار است.

اسپیکر ULT Tower 10 دارای ۳۴ ناحیه‌ی LED است و سونی صدای پخش‌شده از آن را «به‌شدت قدرتمند» توصیف می‌کند.

مدل جدید اسپیکر پرتابل ULT مدل ۲۰۲۴ سونی

دومین اسپیکر جدید سونی، ULT Field 7 است که به‌عنوان اسپیکر بلوتوثی پرچمدار جدید این شرکت شناخته می‌شود و برای جایگزینی با SRS-XG500 تولید شده است. قیمت اسپیکر جدید سونی از ۴۹۹ دلار شروع می‌شود و پهنایش به بیش‌از نیم متر می‌رسد؛ بدین ترتیب با اسپیکر نسبتاً بزرگی طرف هستیم. ULT Field 7 دسته دارد تا بتوانید آن را به جاهای مختلف حمل کنید.

بر اساس گفته‌ی سونی، اسپیکر ULT Field 7 تا ۳۰ ساعت موسیقی پخش می‌کند؛ البته اگر حالت‌های ULT و نورپردازی را فعال کنید، شارژدهی به ۲۵ ساعت کاهش خواهد یافت. اسپیکر سونی دارای EQ هفت بانده است تا بتوانید صدا را شخصی‌سازی کنید. ULT Field 7 گواهی IP67 برای مقاومت دربرابر آب و گردوغبار دارد و از بدنه‌ی ضدزنگ استفاده می‌کند.

اسپیکر پرتابل ULT سونی در چهار رنگ

سومین و آخرین اسپیکر جدید سونی که در دسته‌ی اسپیکرهای قابل حمل قرار می‌گیرد، ULT Field 1 است که با رنگ‌های متنوع (مشکی، خاکستری، سبز و نارنجی) و قیمت ۱۲۹ دلار عرضه می‌شود. ULT Field 1 با وجود بهره‌مندی از بدنه‌ی جمع‌و‌جور، بیس قدرتمندی دارد.

در اسپیکر ULT Field 1 صرفا از یک حالت صدای ULT استفاده شده است و این محصول می‌تواند ۱۲ ساعت مداوم موسیقی پخش کند. ULT Field 1 به بند مجهز است تا بتوانید آن را به راحتی به کیف خود متصل کنید.

دختر جوان با هدفون ULT سونی
هدفون ULT 2024 سونی مدل مشکی

سونی در کنار سه اسپیکر جدیدش، از هدفون ULT Wear برای جایگزینی با WH-XB910 رونمایی کرده است. قیمت هدفون مورد بحث ۱۹۹٫۹۹ دلار است.

ULT Wear به برخی از قابلیت‌های هدفون پریمیوم 1000XM5 نظیر شناساییِ قرارگرفتن روی گوش، سیستم حذف نویز تقویت‌شده، صدای فراگیر مبتنی‌بر حرکات سر و شارژ سریع‌تر مجهز است.

بهترین نسخه‌ی حذف نویز فعال (ANC) سونی همچنان در هدفون 1000XM5 ارائه می‌شود. شرکت ژاپنی می‌گوید که درایورهای موجود در ULT Wear به‌طور ویژه اصلاح شده‌اند تا بیس عمیق ارائه دهند.

تمامی محصولات سری ULT Power Sound به جز ULT Field 1 سونی تا قبل از پایان بهار عرضه می‌شوند. عرضه‌ی ULT Field 1 برای تابستان برنامه‌ریزی شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات