بهترین اسپیکرهای بلوتوثی و خانگی [فروردین ۱۴۰۳]

شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۰
مطالعه 17 دقیقه
بهترین اسپیکر بلوتوثی
بهترین اسپیکرهای بلوتوثی خانگی یا قابل حمل کدام‌اند؟ با فهرست بهترین‌ اسپیکرهای بلوتوثی و خانگی همراه ما باشید.
تبلیغات

برای افرادی که «صوت و صدا» جایگاه ویژه‌ای در قلبشان دارد و مدام از تماشای فیلم به شنیدن موسیقی و پادکست جابه‌جا می‌شوند، خرید اسپیکر بلوتوثی یا بی‌سیم شرایطی را فراهم می‌کند که همیشه به نیازهای خود پاسخ دهند. البته در خرید اسپیکر باید نکاتی ازجمله شارژدهی، اتصالات، حجم صدا و وجود میکروفون را براساس نیازشان مدنظر قرار دهند.

فرض کنید می‌خواهید با لپ‌تاپ فیلم ببینید. بدون شک اسپیکرهای لپ‌تاپ هرچه هم قوی باشند به‌ پای اسپیکرهای بزرگ‌تر با محدوده‌ی صدای وسیع‌تر و عمق بیشتر نمی‌رسند و هرچقدر در خرید لپ تاپ حساسیت به‌خرج دهید بازهم از نظر صوتی خرید اسپیکر مجزا اولویت خواهد داشت. اگر هم بعد از تماشای فیلم بخواهید آشپزی کنید و بدتان نمی‌آید که حین آشپزی به پادکست یا موسیقی مورد علاقه‌تان گوش دهید، قطعاً اسپیکرهای بلوتوثی برایتان کاربرد ویژه‌ای خواهد داشت.

اسپیکر بلوتوثی کلیپش
اسپیکر بلوتوثی خانگی Klipsch

در ادامه بهترین اسپیکرهای بلوتوثی قابل‌ حمل و خانگی را معرفی کنیم و طبیعتاً مانند هر راهنمای خرید دیگری، قیمت اسپیکر نیز یکی از پارامترهای مهمی است که حین نگارش به آن توجه داریم.

فهرست مطالب

بهترین اسپیکر خانگی

اسپیکر انکر SoundCore Motion Plus

اسپیکر انکر SoundCore Motion Plus

اسپیکری خوش‌قیمت از شرکت انکر که در محدوده‌ی قیمتی خود صدای پُرتری ارائه می‌کند و ابعادی کمی بزرگ‌تر از اسپیکرهای بلوتوثی مینی دارد. صدای بیس اسپیکر نیز درمقایسه‌با رقبای هم‌رده عمق بیشتری دارد و حجم و شفافیت صدا نیز در سطح قابل قبولی قرار می‌گیرد.

طراحی مهندسی‌شده‌ی اسپیکر انکر SoundCore Motion Plus گواهی IPX7 به‌معنای مقاومت در برابر پاشش آب را برای این محصول به ارمغان آورده است. یکی از نقاط قوت اسپیکر بلوتوثی انکر را می‌توان پشتیبانی از کدک aptX دانست که آن را بسیار جلو می‌اندازد.

وجود اپلیکیشن برای مدیریت اسپیکر و محدوده‌ی فرکانسی ۴۰ تا ۵۰ هزار هرتز با همراهی DSP پیشرفته برای مدیریت بهتر انرژی و پردازش بهتر صدا، بلوتوث 5.0 و شارژدهی مناسب برای ۱۲ ساعت پخش موسیقی، اسپیکر انکر Motion Plus را با قیمتی حدود ۴٫۵ میلیون تومان به یکی از بهترین‌ها تبدیل می‌کند. البته، قیمت این محصول در دیجی‌کالا در زمان نگارش مقاله ۶ میلیون تومان است.

هوم پاد مینی اپل

هوم‌پاد مینی اپل روی کف دست

اسپیکر جمع‌وجور هوم پاد مینی اپل با امکان اتصال بلوتوث و وای‌فای گزینه‌ای مناسب برای خانه است که به کاربران آیفون توصیه می‌شود. وجود درایور Full-range و دو رادیاتور پسیو در اسپیکر کوچک اپل باعث می‌شود صدای متناسبی ارائه کند و پشتیبانی از دستیار صوتی Siri آن را به اسپیکر هوشمندی بدل می‌سازد که با توجه به فرمان کاربر موسیقی یا پادکست پخش می‌کند.

صدای ۳۶۰ درجه و پشتیبانی از فناوری AirPlay 2 و امکان اتصال دو هو‌م‌پاد مینی به یکدیگر از سایر قابلیت‌های اسپیکر اپل به‌شمار می‌رود. با وجود امکان اتصال بی‌سیم به گوشی، برای استفاده از این اسپیکر باید آن را به‌صورت مستقیم با کابل به برق شهری وصل کنید.

هوم پاد مینی اپل درحال‌حاضر کمی بیشتر از ۷ میلیون تومان به‌فروش می‌رسد.

اسپیکر انکر SoundCore Rave Plus

ابعاد اسپیکر انکر Anker SoundCore Rave Plus

اسپیکر انکر SoundCore Rave Plus با اتصال بی‌سیم و باسیم و توان خروجی واقعی ۱۶۰ وات در محدوده قیمتی ۱۰ میلیون تومان پیشنهاد می‌شود. دو توئیتر ۵۰٫۸ میلی‌متری و دو ووفر ۱۳۳٫۳۵ میلی‌متری همراه با فناوری DSP کیفیت صدای خوبی ارائه می‌دهند. امکان استفاده از این اسپیکر با برق شهری و باتری فراهم می‌شود و تا ۲۴ ساعت در حالت باتری با حجم صدای ۷۰ درصد شارژدهی خواهد داشت.

روش‌های پخش اسپیکر انکر Rave Plus شامل AUX، فلش مموری و بلوتوث می‌شود و طراحی یکپارچه‌ی آن گواهی IPX4 را برای مقاومت دربرابر پاشش آب دریافت کرده است.

اگر امکانات جانبی برای شما اهمیتی ندارد و می‌خواهید اسپیکر سبکی داشته باشید و ضرورتی ندارد که امکان اتصال به برق شهری را ارائه کند، اسپیکر Bose SoundLink Flex با صدای بالانس‌تر و پروفایل صدایی خنثی می‌تواند Low-Bass گسترده‌تری درمقایسه‌با اسپیکر انکر پخش کند.

اسپیکر هارمن کاردن Aura Studio 3

انتخاب جایگزین: اسپیکر هارمن کاردن Aura Studio 3

اگر محل ثابتی برای نصب اسپیکر در خانه در نظر دارید، اسپیکر هارمن کاردن Aura Studio 3 با طراحی گنبدی‌شکل و ۶ درایور ۴۰ میلی‌متری mid-range و درایور ووفر ۱۳۰ میلی‌متری می‌تواند جایگزین اسپیکر انکر Rave Plus باشد. این اسپیکر به‌لطف طراحی‌اش می‌تواند به‌صورت ۳۶۰ درجه در کل محیط اطراف صدای باز و طبیعی پخش کند.

با وجود حجم زیاد صدای Aura Studio 3، در حداکثر حجم کمی از شفافیت آن کاسته می‌شود و با وجود درایور ووفر نسبتاً خوب، متأسفانه در پخش Low-Bass نیز مشکلاتی دارد و عمق زیادی به آهنگ نخواهد داد.

اسپیکر Aura Studio 3 درحال‌حاضر در بازه‌ی قیمتی بین ۱۰ تا ۱۲ میلیون تومان به‌ فروش می‌رسد. نسل جدید آن با نام Aura Studio 4 در بازار پیدا می‌شود که با توجه به اختلاف قیمت ۵ میلیون تومانی، ارزش خرید چندانی ندارد و به‌ غیر از طراحی متفاوت نورپردازی، نسبت به نسل قبلی خود فقط به جک ۳٫۵ میلی‌متری و میکروفون مجهز شده است؛ بنابراین، خریدش را فعلاً توصیه نمی‌کنیم.

اسپیکر ال جی XBOOM ON7

اسپیکر ال جی XBOOM ON7 از نمای بالا

شرکت ال‌جی سابقه‌‌ای طولانی در طراحی و تولید انواع لوازم خانگی دارد، از بهترین ماشین لباس شویی گرفته تا انواع تلویزیون و دستگاه‌های صوتی‌وتصویری و حالا اسپیکر بلوتوثی آن نیز می‌تواند به مجموعه‌ی لوازم خانگی‌تان اضافه شود.

اسپیکر ال جی XBOOM ON7 را از نظر فنی باید در بین سیستم‌های صوتی پخش خانگی دسته‌بندی کرد؛ اما با توجه به‌ اینکه اسپیکر بزرگی دارد و امکان اتصال بلوتوثی و پخش موسیقی ازطریق آن وجود دارد، قرار گرفتن آن میان اسپیکرهای بلوتوثی عجیب نیست.

وجود دو توییتر ۵۰ میلی‌متری و دو درایور میانی ۷۶ میلی‌متری و ووفر بزرگ ۲۰۳ میلی‌متری در اسپیکر ال‌جی XBOOM ON7 همه‌ی شرایط را برای استفاده از آن در پخش هر نوع موسیقی‌ای فراهم می‌کند؛ اما درمقایسه‌با سایر رقبا می‌توان به نبود باتری روی آن اشاره کرد که باعث می‌شود به‌صورت ثابت در یک قسمت از خانه قرار بگیرد. دیگر قابلیت‌های اسپیکر ال‌جی XBOOM ON7 شامل پخش ازطریق دیسک نوری و فلش مموری، امکان اتصال میکروفون و شخصی‌سازی اکولایزر می‌شود.

اسپیکر ال جی XBOOM ON7 درحال‌حاضر با قیمتی حدود ۱۶ میلیون تومان به‌فروش می‌رسد.

اسپیکر هارمن کاردن Citation 200

اسپیکر هارمن کاردن Citation 200

اسپیکر بی‌سیم هارمن کاردن Citation 200 امکان پخش موسیقی و اتصال ازطریق بلوتوث و وای‌فای را فراهم می‌کند و با بهره‌گیری از درایور توییتر ۲۵ میلی‌متری و درایور ووفر ۱۲۰ واتی، صدای قدرتمندی ارائه می‌کند.

طراحی زیبای هارمن کاردن Citation 200 به‌خوبی می‌تواند در هارمونی دکور هر خانه‌ای جای خود را پیدا کند؛ اما با توجه به پخش ۳۶۰ درجه‌ای آن، شاید بهتر باشد در جایی قرار بگیرد که بیشتر بخش‌های خانه را پوشش دهد. یکی از قابلیت‌های متمایز آن نسبت‌ به اکثر رقبا، وجود میکروفون داخلی است که باعث می‌شود امکان کنترل آن با دستیار صوتی گوگل فراهم شود.

گواهی IPX4 و دستگیره‌ی شکیل در قسمت فوقانی آن، حمل اسپیکر به محیط‌های خارج‌ از خانه را آسان می‌کند. همچنین، به‌موجب اتصال وای‌فای در صورت تمایل می‌توانید چند دستگاه از اسپیکر‌های Citation 200 را در قسمت‌های مختلف خانه قرار دهید و با برنامه‌ی گوگل Home آن‌ها را به‌طور همزمان مدیریت کنید.

اسپیکر بی‌سیم هارمن کاردن Citation 200 درحال‌حاضر در بازه‌ی قیمتی‌ای بین ۱۴٫۴ تا ۱۵٫۸ میلیون تومان به‌فروش می‌رسد.

اسپیکر سامسونگ MX-T70

اسپیکر سامسونگ Samsung MX-T70

اسپیکر سامسونگ MX-T70 با قیمتی بالاتر از ۲۰ میلیون تومان و اتصال به برق شهری، توان خروجی واقعی ۱۵۰۰ وات را فراهم می‌کند. این اسپیکر به دو توئیتر ۱۵۰ واتی و دو میدرنج ۳۰۰ واتی و یک ووفر ۱۰ اینچی ۶۰۰ واتی مجهز شده است و کاربر می‌تواند ازطریق فلش مموری، کابل AUX و بلوتوث به آن متصل شود.

جک ۳٫۵ میلی‌متری، درگاه USB، خروجی هدفون، ورودی میکروفون، کنترل از راه‌ دور و پشتیبانی از کدک aptX از سایر مشخصات فنی اسپیکر سامسونگ به‌حساب می‌آیند. قابلیت TWS نیز شرایط را برای اتصال حداکثر ۱۰ اسپیکر MX-T70 یا مدل‌های کوچک‌تر فراهم می‌کند.

مدل ارزان‌تر و کوچک‌تر این محصول با نام اسپیکر سامسونگ MX-T40 در بازار موجود است و با قابلیت‌های مشابه در خروجی صدا تفاوت دارد.

اسپیکر سونی MHC-V90DW

اسپیکر سونی Sony MHC-V90DW

اسپیکر سونی MHC-V90DW با ابعاد بزرگ و امکانات کامل پخش از دیسک نوری گرفته تا درگاه USB به‌عنوان سیستم صوتی پخش خانگی نیز به‌حساب می‌آید که چه به‌صورت باسیم (AUX)، چه بی‌سیم (بلوتوث 4.2، وای‌فای، درگاه USB و HDMI) به گوشی متصل می‌شود و شما را مهمان صدای زیاد و باکیفیت خود می‌کند.

اسپیکر سونی MHC-V90DW باتری ندارد و و برای راه‌اندازی به برق شهری نیاز دارید. بنابراین، امکان حمل آن وجود ندارد و باید محل ثابتی در خانه داشته باشد. خوشبختانه با قابلیت Party Chain می‌توانید در صورت نیاز دو یا چند اسپیکر سونی را برای پخش صدای استریو به یکدیگر متصل کنید.

چهار توییتر با درایورهای ۵۰ میلی‌متری و چهار درایور میانی ۱۳ میلی‌متری و دو ووفر ۲۵ میلی‌متری سبب می‌شوند اسپیکر سونی MHC-V90DW به‌راحتی فرکانس ۲۰ تا ۲۰ هزار هرتز را پوشش دهد. سونی از نوعی توییتر و درایور میانی استفاده کرده است که به‌لطف آن‌ها صدا می‌تواند میدان بیشتری را تحت پوشش قرار دهد.

اگر می‌خواهید دقایقی را خوانندگی کنید، با اتصال میکروفون به اسپیکر سونی MHC-V90DW خواننده‌ی درون خود را پیدا کنید یا با اتصال گیتار الکتریک تبدیل به ستاره‌ی راک شوید؛ البته به‌ غیر از اسپیکر سونی نیاز به تمرین‌‌ هم خواهید داشت! اسپیکر سونی درحال‌حاضر ۵۰ میلیون تومان قیمت دارد.

اسپیکر جی بی ال L75ms

اسپیکر جی بی ال L75ms

اسپیکر لوکس و گران‌قیمت جی بی ال L75ms با ابعاد بزرگ و اتصالات مختلف از بلوتوث گرفته تا HDMI اسپیکری آماده برای تمام شرایط استفاده‌ی خانگی خواهد بود. استفاده از چوب در بدنه‌ی دستگاه حس‌وحالی نوستالژیک ایجاد می‌کند که بدون شک این اسپیکر را مناسب استفاده در خانه خواهد کرد؛ البته، وزن ۱۶ کیلوگرمی نیز قطعاً شما را از حمل اسپیکر منصرف خواهد کرد.

مجموعه‌ی وسیعی از انواع درایورهای توییتر، میدرنج (mid-range) و ووفر در این اسپیکر وجود دارند که در کنار هم به بهترین شکل ممکن انواع محدوده‌ی فرکانسی را پوشش خواهند داد.

اسپیکر جی بی ال L75ms درحال‌حاضر با قیمتی حدود ۹۰ میلیون تومان به‌فروش می‌رسد.

بهترین اسپیکر بلوتوث قابل‌ حمل

اسپیکر سونی SRS-XB100 روی میز

اسپیکر سونی SRS-XB100

اسپیکر قابل حمل اقتصادی و کوچک سونی SRS-XB13 با طراحی یکپارچه با گواهی IP67 توانست با اقبال خوبی در بازار مواجه شود و نسل جدیدتر آن با جهشی عددی در عنوان با اسم سونی SRS-XB100 معرفی شد.

از مشخصات فنی اسپیکر سونی SRS-XB100 می‌توان به درایور ۴۶ میلی‌متری و رادیاتور پسیو اشاره کرد که بازه‌ی فرکانسی ۲۰ تا ۲۰ هزار هرتز را پوشش می‌دهد. شارژدهی این اسپیکر در حالت پخش موسیقی به ۲۰ ساعت می‌رسد و وزن ۲۷۶ گرمی‌، حملش را آسان می‌کند.

اسپیکر سونی SRS-XB100 را می‌توان درحال‌حاضر در بازه‌ی قیمتی ۲٫۵ میلیون تومان در برخی فروشگاه‌ها پیدا کرد.

اسپیکر میفا A90

اسپیکر میفا A90 مشکی

اسپیکر میفا A90 با دو درایور فول‌رنج ۶۶ میلی‌متری و دو رادیاتور ۷۸ میلی‌متری فرکانس ۶۰ تا ۱۸۰۰۰ هرتز را پوشش می‌دهد. با اینکه گواهی IP آن مشخص نشده است، در وب‌سایت رسمی محصول ادعای مقاومت دربرابر آب نیز مطرح می‌شود.

طراحی Mifa A90 به‌گونه‌ای است که می‌توان آن را مانند کیف‌های رودوشی با کمک بند حمل کرد و در محیط‌های خارج‌ از خانه نیز به موسیقی گوش کرد. انواع اتصالات از بلوتوث گرفته تا AUX در این اسپیکر مشاهده می‌شود و نورپردازی ریتمیک آن نیز در محیط‌های تاریک تجربه‌ی بهتری را برای شنونده رقم می‌زند.

اسپیکر میفا A90 درحال‌حاضر در بازه‌ی قیمتی کمی بالاتر از ۳ میلیون تومان به‌فروش می‌رسد.

اسپیکر انکر Anker Soundcore Flare 2 A3165

انتخاب جایگزین: اسپیکر انکر SoundCore Flare 2

در محدوده قیمتی حدود ۳ میلیون تومان خرید اسپیکر انکر SoundCore Flare 2 به‌جای مدل میفا به‌دلیل وزن کمتر و پشتیبانی از دستیار صوتی Siri به‌خصوص برای کاربران آیفون انتخاب خوبی خواهد بود.

توان خروجی اسپیکر انکر ۲۰ وات است که به‌وسیله‌ی دو درایور ۱۰ واتی به‌دست می‌آید. این دو درایور توسط رادیاتور پسیو همراهی می‌شوند و با کمک فناوری‌های DSP و BassUp کیفیت صدا و عمق بیس بهبود پیدا می‌کند.

گواهی IPX7 و صدای ۳۰ درجه و میکروفون داخلی با امکان مکالمه، سایر ویژگی‌های اسپیکر انکر SoundCore Flare 2 هستند. باتری ۵۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی این اسپیکر ۱۲ ساعت شارژدهی می‌کند و برای شارژ مجدد به ۳٫۵ ساعت زمان نیاز دارد.

اسپیکر جی‌بی‌ال Flip 6

اسپیکر جی بی ال JBL Flip 6 قرمز

اسپیکر جی‌ بی‌ ال Flip 6 با طراحی یکپارچه و مقاوم گواهی IP67 را دریافت کرده است و برخلاف نسل قبلی خود جی‌بی‌ال Flip 5، امکان شخصی‌سازی پروفایل صوتی را با برنامه‌ی JBL Portable فراهم می‌کند.

مشخصات فنی اسپیکر جی‌بی‌ال Flip 6 شامل یک توئیتر ۱۶ میلی‌متری و یک ووفر ۸۰ میلی‌متری می‌شود که همراه آن‌ها دو رادیاتور پسیو نیز به‌چشم می‌خورد تا فرکانس‌های ۶۳ تا ۲۰٬۰۰۰ هرتز را ارائه دهد. با پشتیبانی از قابلیت PartyBoost می‌توان این اسپیکر را به سایر اسپیکرهای سازگار با PartyBoost مثل جی‌بی‌ال Charge 5 متصل کرد.

شارژدهی اسپیکر جی‌بی‌ال Flip 6 برخلاف ادعای ۱۲ ساعتی در مشخصات فنی رسمی طبق بررسی‌ها از ۶ ساعت فراتر نمی‌رود، هرچند می‌تواند در حجم صدای کمتر و سایر تنظیمات نتایج متفاوتی به‌دست آورد.

اسپیکر جی‌بی‌ال Wind 3

اسپیکر جی بی ال JBL Wind 3

اسپیکر جی بی ال Wind 3 به‌دلیل قابلیت اتصال مستقیم روی دوچرخه، انتخاب منحصر‌به‌فردی برای طبیعت‌گردهایی است که حین دوچرخه‌سواری در طبیعت می‌خواهند به موسیقی دلخواه خود نیز گوش کنند. این اسپیکر با توان خروجی ۵ وات و درایور ۴۳ × ۴۷ میلی‌متری بازه‌ی فرکانسی ۱۲۰ تا ۲۰٬۰۰۰ هرتز را پوشش می‌دهد.

از سایر ویژگی‌های اسپیکر جی‌بی‌ال Wind 3 می‌توان به ورودی جک ۳٫۵ میلی‌متری برای مکالمه، بلوتوث 5.0 و گواهی IP67 آن اشاره کرد. این اسپیکر با قیمتی در حدود ۷ میلیون تومان در فروشگاه‌ها عرضه می‌شود.

اسپیکر سونی SRS-XB43

اسپیکر سونی SRS-XB43 با کمک دو توییتر ۲۰ میلی‌متری و دو ووفر ۶۱ میلی‌متری و دو رادیاتور پسیو بازه‌ی فرکانسی ۲۰ تا ۲۰ هزار هرتز را پوشش می‌دهد. گواهی IP76 این اسپیکر آن را برای استفاده در محیط بیرونی آماده می‌کند.

طراحی SRS-XB43 این امکان را فراهم می‌کند که آن را در حالت افقی یا عمودی قرار داد و از صدای آن لذت برد. پشتیبانی از کدک‌های AAC و LDAC و SBC توسط اسپیکر سونی و امکان تنظیم و شخصی‌سازی صدا توسط برنامه‌ی Music Center دراختیار کاربر قرار می‌گیرد. برای تنظیم نورپردازی و تغییرات نمایش نورها نیز برنامه‌ای دیگر ارائه شده است.

اسپیکر سونی SRS-XB43 درحال‌حاضر با قیمتی حدود ۹ میلیون تومان به‌فروش می‌رسد.

اسپیکر ال جی XBOOM Go XG9

اسپیکر ال جی XBOOM Go XG9

اسپیکر قابل حمل ال جی XBOOM Go XG9 با وجود یک درایور توییتر ۲۵ میلی‌متری و دو عدد ووفر ۱۱۴ میلی‌متری در ترکیب با رادیاتورهای پسیو در دو طرف، صدایی استودیویی ارائه می‌کند که با قابلیت Sound Boost می‌توان آن را یک مرحله‌ی دیگر بهبود بخشید و به بهترین اسپیکر برای مهمانی‌ها بدل کرد.

طراحی یکپارچه‌ی اسپیکر ال‌جی XBOOM Go XG9 گواهی IP67 را دریافت کرده است و این دستگاه را مناسب شرایط بیرون از خانه می‌کند.

ارائه‌ی اپلیکیشن XBOOM نیز برای گوشی هوشمند، کنترل و مدیریت این اسپیکر بلوتوث بزرگ را بسیار آسان خواهد کرد. همچنین، سازگاری با دستیارهای صوتی بهره‌وری آن را در حالت‌های مختلف افزایش می‌دهد.

اسپیکر ال‌جی XBOOM Go XG9 درحال‌حاضر در بازه‌ی قیمتی ۱۶ میلیون تومان به‌فروش می‌رسد.

اسپیکر بنگ اند اولافسن Beosound A1 2nd Gen

توان اسپیکر بنگ اند اولافسن Bang & Olufsen A1 2nd Gen

اسپیکر بنگ اند اولافسن Beosound A1 2nd Gen اسپیکر سبک‌وزنی که با دستیار صوتی الکسا همراهی می‌شود و طراحی استوار و یکپارچه‌ی آن گواهی IP67 را برای آن به ارمغان آورده است. توان خروجی اسپیکر با وجود یک توئیتر ۸۸٫۹ میلی‌متری و ووفر ۸۸٫۹ میلی‌متری به ۶۰ وات می‌رسد و می‌تواند بازه‌ی فرکانسی ۵۵ تا ۲۰٫۰۰۰ هرتز را پوشش دهد.

اسپیکر بنگ‌انداولافسن Beosound A1 2nd Gen از کدک‌های aptX و AAC پشتیبانی می‌کند و وزن آن به ۵۰۰ گرم می‌رسد تا حمل آن آسان‌تر شود. در مشخصات فنی این اسپیکر ادعا می‌شود تا ۱۸ ساعت شارژدهی دارد؛ اما طبق بررسی‌ها نمی‌توان امید زیادی به شارژ آن داشت، زیرا از ۵ ساعت فراتر نمی‌رود. قیمت اسپیکر بنگ‌ اند اولافسن به ۱۹ میلیون تومان می‌رسد که فقط مناسب افرادی است که کیفیت صدا و وزن کم برایشان اولویت دارد.

اسپیکر جی بی ال BoomBox 3

اسپیکر جی بی ال Boombox 3

اسپیکر جی بی ال BoomBox 3 جزو بهترین اسپیکرهای بلوتوثی بزرگ به‌حساب می‌آید. طراحی آن با دستگیره‌ای بزرگ حمل دستگاه را آسان کرده است و گواهی IP67 نیز خیالتان را از مقاومت اسپیکر در برابر گردوغبار و آب آسوده می‌کند. این اسپیکر امکان شناور ماندن روی آب را نیز دارد؛ اما در هر حالتی که روی آب قرار بگیرد می‌چرخد و در نتیجه، صدای فوق‌العاده باکیفیت آن شنیده نخواهد شد.

فرقی نمی‌کند که آهنگ گوشی کنید یا پادکست، در هر صورت اسپیکر BoomBox 3 تجربه‌ی باکیفیتی برای شنونده رقم می‌زند و صدای خواننده و سازهای موسیقی را با شفافیت بسیار خوبی ارائه می‌کند. توانایی اسپیکر جی بی ال Boombox 3 در پخش بیس نیز بین رقبا سرآمد به‌حساب می‌آید؛ اما قیمت آن باعث می‌شود که گزینه‌ی محبوب بسیاری از افراد نباشد.

برای اطلاعات بیشتر می‌توانید مقایسه اسپیکر جی بی ال Boombox 3 با LG XBOOM Go XG9 را مطالعه کنید. قیمت این اسپیکر در دیجی‌کالا در زمان نگارش مقاله ۲۵ میلیون است؛ اما شاید در فروشگاه‌های دیگر با قیمت پایین‌تر به فروش برسد.

جمع‌بندی

به‌طور کلی، انتخاب و خرید بهترین اسپیکر بلوتوث خانگی یا قابل حمل می‌تواند با توجه به اولویت‌های هر فرد متفاوت باشد؛ برای مثال، اگر واقعاً لازم است که در مسافت‌های طولانی اسپیکر را حمل کنید، توصیه می‌کنیم وزن سبک را در اولویت قرار دهید و سراغ اسپیکرهای بالای یک کیلوگرم نروید؛ اما اگر کیفیت صدا اهمیت بیشتری دارد و مسافت طولانی طی نخواهید کرد، امکان خرید اسپیکرهای بلوتوثی بزرگ نیز وجود دارد.

سوالات متداول زومیت

  • بهترین اسپیکر بلوتوثی خانگی چه ویژگی‌هایی دارد؟

    بهترین اسپیکر بلوتوث خانگی باید از نظر طراحی و کیفیت صدا و اتصالات مورد بررسی قرار بگیرد و توجه به پخش صدای ۳۶۰ درجه نیز در محیط خانه می‌تواند روی تجربه‌ی بهتر اثرگذار باشد.

  • بهترین برند اسپیکر بلوتوثی چیست؟

    بهترین برند اسپیکر بلوتوثی می‌تواند در اولویت‌های مختلف متفاوت باشد؛ اما درحال‌حاضر جی‌بی‌ال از قابلیت‌ها و کیفیت بسیار خوبی برخوردار است و انواع مختلف محصولات را در محدوده‌ی قیمتی گسترده ارائه می‌کند.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات