با این ایرباد ۱۰۰ میلیون تومانی، موسیقی به قلب شما نفوذ می‌کند

پنج‌شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۸
مطالعه 3 دقیقه
ایرباد Breggz در گوش مرد پیر
اگر فکر می‌کنید هدفون‌های هزار دلاری خیلی گران هستند، ایرباد Breggz با قیمت ۲٬۰۰۰ دلاری قطعاً تعجب‌ شما را برمی‌انگیزد.
تبلیغات

قیمت ۲٬۰۰۰ دلاری برای هدفون بی‌سیم واقعاً زیاد است و وقتی شرکتی تصمیم به ساخت چنین محصولی می‌گیرد باید آن را از هرجهت نسبت‌به محصولات موجود در فهرست بهترین هدفون بازار ارتقاء دهد.

جرون ون الز، مدیرمالی Breggz Audio، در توضیح دلیل ساخت ایرباد گران‌قیمت جدید شرکتش می‌گوید: «یکی از بنیانگذاران ما در هلند، بازیگر تئاتر است. او تعجب می‌کرد چرا هنگام اجرا روی صحنه، صدا را ازطریق هدفون‌های مخصوص با کیفیت فوق‌العاده می‌شنود اما هیچ محصولی در بازار وجود ندارد که چنین سطحی از کیفیت را ارائه دهد و همین موضوع، سرآغاز سفر ما برای ساخت ایرباد جدید شد.»

ایرباد Breggz
ایرباد Breggz

کیس شارژ Breggz با روش مغناطیسی و شبیه ربات‌های ترنسفورمرز باز می‌شود و چراغی را در بالای آن روشن می‌کند و در ادامه شاهد راه‌اندازی مدارهای هدفون خواهیم بود. جالب اینکه شکل این ایرباد مطابق شکل گوش هر خریدار با فناوری چاپ‌ سه‌بعدی ساخته می‌شود.

قیمت هدفون Breggz واقعاً زیاد است اما سطحی باورنکردنی از وضوح و کیفیت صوتی را ارائه می‌دهد و می‌تواند به یکی از بهترین تجربه‌های شنیداری شما تبدیل شود. در واقع با این ایرباد احساس می‌کنید صدا حتی به قلب شما نفوذ کرده است.

ایرباد Breggz

حالت شفاف (Transparency) ایرباد Breggz به کاربر اجازه می‌دهد صدای دیگران را نیز به‌طور همزمان بشنود. یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب این محصول، حذف صداهای مزاحم است و حتی با غیرفعال‌بودن سیستم حذف‌ نویز همچنان عملکرد بسیار خوبی دارد.

Breggz Audio می‌گوید ایرباد جدیدش را طوری توسعه داده است که می‌توان آن‌ را نوعی کامپیوتر بی‌سیم درنظر گرفت. این محصول از بلندگو و پردازنده‌ بهره می‌برد و عملکردهای مختلفی مثل کنترل‌های صوتی و حرکت سر کاربر را ازطریق نرم‌افزارش با کم‌ترین نرخ تأخیر پردازش می‌کند.

ایرباد ۲۰۰۰ دلاری Breggz

هدفون Breggz از رویکرد ماژولار بهره می‌برد و به‌بیان دیگر قابلیت تعمیر بالایی دارد. درواقع شرکت سازنده ادعا می‌کند هدفش تولید محصولی بوده است که بتوان به‌صورت مادام‌العمر از آن استفاده کرد و فقط شاید در این مدت نیاز به تعویض قطعات داشته باشید.

هر بخش ایرباد جدید Breggz چهار درایور دارد که Knowles آن‌ها را ساخته است. البته هدفون‌ مذکور همچنان از فناوری بلوتوث ۵٫۲ استفاده می‌کند که نرخ تأخیر بسیار ناچیزی دارد و به‌همین دلیل برای اجرای کنسرت‌های بزرگ کاملاً مناسب به‌نظر نمی‌رسد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات