هدفون Freebuds Pro 2 هواوی با ANC، شارژدهی ۴ ساعته و قیمت ۲۰۰ یورو معرفی شد

پنج‌شنبه ۲ تیر ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۰
مطالعه 3 دقیقه
هدفون توگوشی Freebuds Pro 2 هواوی با فناوری ANC و درایور دوگانه رونمایی شد. این محصول در سه رنگ و با قیمت ۲۰۰ یورو به‌دست مشتریان می‌رسد.
تبلیغات

هواوی ساعاتی پس از اشاره‌ی اولیه به Freebuds Pro 2 در صفحه‌ی توییترش، جدیدترین هدفون توگوشی پرچم‌دارش را رونمایی کرد. ایرباد TWS جدید هواوی درایور دوگانه دارد و با سه میکروفون می‌تواند صداهای ۴۷ دسی‌بلی محیط را برای حفظ تمرکز هنگام گوش‌دادن به موسیقی و برقراری تماس حذف کند. به‌ادعای هواوی، عمر باتری هدفون فری بادز پرو ۲ طولانی است.

به‌نوشته‌ی GSMArena، هواوی ادعا می‌کند هدفون جدیدش به سیستم صوتی Hi-Res Dual Sound مجهز است. Freebuds Pro 2 از بیشترین گستره‌ی فرکانس در بین ایربادهای هواوی برخوردار است (از ۱۴ هرتز تا ۴۸ کیلوهرتز). هواوی می‌گوید هدفون جدیدش از سیستم اکولایزر تطبیقی بهره می‌برد که صدا را برای تمامی سناریوها بهینه می‌کند.

مدل مشکی هدفون هواوی Freebuds Pro 2 با کیس

به‌گفته‌ی هواوی، هدفون Freebuds Pro 2 از سیستم حذف فعال سروصدای محیط (ANC) استفاده می‌کند و می‌تواند صداهایی تا شدت ۴۷ دسی‌بل را خنثی کند. هدفون جدید هواوی برای دستیابی به این قابلیت به میکروفون سه‌گانه اتکا می‌کند. ناگفته نماند مدل پیشین این هدفون دو میکروفون داشت.

Freebuds Pro 2 همچون اکثر ایربادها می‌تواند صداهای محیطی را شناسایی و آن‌ها را هنگام برقراری تماس صوتی خنثی کند. هواوی می‌گوید هدفون جدیدش از الگوریتم شبکه‌ی عصبی جدیدی بهره می‌برد که در گذر زمان خودش را با نحوه‌ی استفاده‌ی کاربر تطبیق می‌دهد. به‌لطف همکاری با Devialet،‌ هدفون هواوی می‌تواند صداها را با کیفیت مطلوبی پخش کند.

نمای داخلی Freebuds Pro 2 هواوی مدل مشکی

هواوی فعلاً به ظرفیت باتری Freebuds Pro 2 اشاره‌ای نکرده است؛ اما می‌گوید این هدفون به‌همراه کیس می‌تواند تا ۳۰ ساعت موسیقی پخش کند. درصورت فعال‌بودن ANC، این هدفون با هر بار شارژ تا ۴ ساعت موسیقی پخش می‌کند و درصورت غیرفعال‌بودن ANC، مدت‌زمان شارژدهی به ۶٫۵ ساعت می‌رسد. نکته‌ی دیگر اینکه فری بادز پرو 2 هواوی گواهی IP54 برای مقاومت دربرابر آب و گردوغبار نیز دارد.

مدل مشکی Freebuds Pro 2 از نمای پشت

هدفون توگوشی Huawei Freebuds Pro 2 در برخی بازارهای منتخب با قیمت ۲۰۰ یوروو در رنگ‌های آبی‌‌نقره‌ای و مشکی‌نقره‌ای و سفیدسرامیکی دردسترس قرار می‌گیرد. تمامی کسانی که Huawei Freebuds Pro 2 را پیش‌خرید کنند، مچ‌بند Band 7 را به‌رایگان دریافت می‌کنند. عرضه‌ی این محصول از ۱۱ جولای ۲۰۲۲ (۲۰ تیر ۱۴۰۱) آغاز خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات