هواوی بند 7 با نمایشگر AMOLED و وزن ۱۶ گرم رونمایی شد

پنج‌شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
هواوی بند 7 با نمایشگر مستطیلی AMOLED و ۹٫۹۹ میلی‌متر ضخامت و ۱۶ گرم وزن معرفی شد.
تبلیغات

جدیدترین دستبند هوشمند هواوی با طراحی بهبودیافته درمقایسه‌با نسل قبل، رسماً رونمایی شد. بند ۷ (Huawei Band 7) با ضخامت ۹٫۹۹ میلی‌متری و وزن ۱۶ گرمی، باریک‌ترین و سبک‌ترین مچ بند هوشمند تاریخ هواوی محسوب می‌شود.

قیمت مدل استاندارد هواوی بند 7 نزدیک به ۲۶۹ یوان (۴۰ دلار) و قیمت مدل NFC آن ۳۰۹ یوان (۴۷ دلار) است. هواوی بند 7 را از هم‌اکنون می‌توان پیش‌خرید کرد و عرضه‌ی آن از ۵ می ۲۰۲۲ (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱) آغاز خواهد شد.

رنگ بندی هواوی بند 7

به‌نوشته‌ی Huawei Central، دستبند هواوی بند 7 در رنگ‌های سبز، قرمز، مشکی و صورتی با بند سیلیکونی مشابه با رنگ بدنه به‌دست مشتریان می‌رسد.

ابعاد دستبند هوشمند جدید هواوی ۴۴٫۳ در ۲۶ در ۹٫۹۹ میلی‌متر و وزنش ۱۶ گرم است. هواوی بند 7 از صفحه‌نمایش ۱٫۴۷ اینچی AMOLED با طراحی مستطیلی و قابلیت پشتیبانی از فرمان لمسی بهره می‌برد.

همچنین، به حسگر سنجش ضربان قلب و شتاب‌سنج و ژیروسکوپ مجهز است و روی بدنه‌ی آن دکمه‌ی پاور دیده می‌شود که کارهای مختلفی را می‌توان با آن انجام داد. در بخش زیرین بدنه‌ی هواوی بند 7، از درگاه مغناطیسی شارژ استفاده شده است.

رنگ های مختلف هواوی بند 7

این دستبند تا فشار ۵ اتمسفر دربرابر نفوذ آب مقاوم است و با هربار شارژ حداکثر ۱۴ روز دوام می‌آورد. هواوی می‌گوید در دستبند جدیدش از فناوری‌هایی بهبودیافته برای رهگیری خواب، سطح اکسیژن خون، چرخه‌ی قاعدگی، ضربان قلب و... استفاده کرده است. قابلیت TruSleep 2.0 امکان می‌دهد انواع مختلف اختلالات خواب را رهگیری کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات