پلی‌استیشن پلاس دارید؟ این بازی‌های رایگان را همین حالا تجربه کنید

جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
ارگونومی دسته پلی استیش ۵ PS5
بازی‌های رایگان جدید سرویس اشتراکی پلی استیشن پلاس معرفی شدند و در بین آن‌ها، اثری هیجان‌انگیز دیده می‌شود.
تبلیغات

برای مجموعه‌ی جدیدی از بازی‌های رایگان پلی استیشن پلاس آماده شوید. سونی بازی‌های هیجان‌انگیزی را که در ماه می (اردیبهشت و خرداد) وارد این سرویس می‌شوند، معرفی کرده است.

EA SPORTS FC 24 یکی از بازی‌های جدید پلی‌ استیشن پلاس برای دارندگان پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵ است. این بازی دارای بیش از ۱۹,۰۰۰ بازیکن، بیش از ۷۰۰ تیم و بیش از ۳۰ لیگ است. اعضای پلی‌ استیشن پلاس یک بسته‌ی شروع رایگان Ultimate Team دریافت خواهند کرد.

دومین بازی، Ghostrunner 2 است. در این بازی می‌توانید در نقش یک نینجا قرار بگیرید. بازی Ghostrunner 2 که در دنیایی سایبرپانکی جریان دارد، دارای نبردهای حماسی، سیستم مهارتی بهبودیافته، عناصر داستانی تعاملی، حالت‌های بازی جدید و موسیقی متن جذاب است.

بازی‌های رایگان پلی استیشن پلاس در ماه می
PlayStation

سومین بازی که TUNIC نام دارد، شما را وارد ماجراجویی هیجان‌انگیزی می‌کند. در TUNIC به‌عنوان یک روباه کوچک کنجکاو مشغول کاوش در سرزمینی فراموش‌شده و پر از اسرار باستانی می‌شوید.

کاربران پلی استیشن پلاس در ماه جاری میلادی افزون‌بر سه بازی یادشده، به بازی Destiny 2: Fall of Light نیز دسترسی دارند.

هر چهار بازی از تاریخ ۷ می (۱۸ اردیبهشت) در دسترس اعضای سرویس اشتراکی پلی استیشن پلاس قرار می‌گیرند. بازی‌های Ghostrunner 2 و TUNIC و Destiny 2 تا تاریخ ۳ ژوئن (۱۴ خرداد) و EA Sports FC 24 تا ۱۷ ژوئن (۲۸ خرداد) دردسترس خواهند بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات