دمو حیرت‌انگیز انویدیا؛ مستقیماً با شخصیت‌های بازی گفت‌و‌گو کنید [تماشا کنید]

سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۵
مطالعه 1 دقیقه
اسکرین‌شات از بازی Convert Protocol انویدیا
انویدیا دمو جدیدی معرفی کرده است که از هوش مصنوعی برای حل معماها استفاده می‌کند.
تبلیغات

انویدیا نسخه‌ی آزمایشی بازی مبتنی‌بر هوش مصنوعی خود به‌نام Convert Protocol را به نمایش گذاشت. شما در این بازی نقش یک کارآگاه را دارید که باید سعی کنید معمایی را در یک هتل حل کنید.

هدف این است که از طریق مکالمات با شخصیت‌های غیرقابل بازی (NPC)، به آنچه برای حل معما نیاز دارید دست یابید؛ این بازی از میکروفون و صدای کاربر برای پرسیدن سؤال بهره می‌برد.

خبرنگار دیجیتال ترندز که نسخه‌ی دموی بازی را تجربه کرده است، می‌‌گوید بازی انویدیا تجربه‌ی کم‌نظیری در ژانر پلیسی محسوب می‌شود. بازیکنان می‌توانند از NPC-ها هرچیزی که می‌خواهند بپرسند بدون اینکه چیزی از پیش تعیین شده باشد.

در جریان بازی مدیر محصول انویدیا از دربان هتل در بازی سوالات عجیبی مانند اینکه بازی‌کردن روی کنسول بهتر است یا کامپیوتر شخصی پرسید. NPC‌-ها هر چیزی را که به بازی مرتبط نباشند نادیده می‌گیرند، در نتیجه پاسخ‌هایی که ارائه کردند چندان دقیق نبود که نشان می‌داد NPC-ها هیچ درکی از مفهوم سؤال مطرح‌شده ندارند.

در داخل هتل که محیط اصلی این بازی کارآگاهی محسوب می‌شود، می‌توانید از مسئول پذیرش در مورد شماره‌ی اتاق‌ها یا نحوه‌ی عملکرد هتل بپرسید.

به عقیده‌ی خبرنگار دیجیتال ترندز گفت‌وگوی مبتنی‌بر هوش مصنوعی با NPC-ها اگرچه قابلیتی خاص و منحصربه‌فرد محسوب می‌شود اما تأثیر زیادی بر تجربه‌ی کلی بازی نمی‌گذارد و تنها شاخه‌های بیشتری از موضوعات برای گفت‌وگو ایجاد می‌کند.

نوآوری جدید انویدیا می‌تواند در بازی‌های بیشتری استفاده شود اما بی‌شک راه زیادی تا توسعه‌ی کامل آن باقی‌مانده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات