به‌روزرسانی جدید ویندوز ۱۰ تاثیر مخربی بر نرخ فریم در بازی‌ها دارد

جمعه ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
جدیدترین به‌روزرسانی ویندوز، دردسرهای زیادی برای گیمرها ایجاد کرده است.
تبلیغات

به‌روزرسانیKB4482887 ویندوز ۱۰ باعث افت شدید عملکرد در برخی عناوین بازی‌های رایانه‌ای شده که این موضوع توسط مایکروسافت نیز تأیید شده است.

update

براساس گزارش‌ها، پس از این به‌روزرسانی ضربات مهلکی بر سطح عملکرد برخی عناوین بازی، مستقل از نوع پردازنده‌ی مورد استفاده اعم از پردازند‌ه‌های AMD، اینتل یا انویدیا، در عناوینی شامل Destiny 2 ،Sea of Thieves و ... وارد شده است؛ که شامل افت شدید نرخ فریم و تأخیر در پاسخ ورودی است.

بیانیه رسمی مایکروسافت در مورد اشکالات به وجود آمده به قرار زیر است:

کاربران رایانه‌های شخصی پس از به‌روزرسانیKB4482887 ممکن است در برخی عناوین بازی‌های رایانه‌ای (مانند Destiny 2) با اشکالاتی از قبیل فروکاست عملکرد گرافیکی و سرعت پاسخگویی ماوس روبه‌رو شوند.  این شرکت اعلام می‌دارد که در حال کار برای حل مشکل پدید آمده و ارائه به‌روزرسانی دیگری در نسخه‌ بعدی ویندوز است. در حال حاضر کاربران با حذف به‌روزرسانیKB4482887 می‌توانند اقدام به بازیابی عملکرد از دست رفته نمایند.

روش حذف به‌روزرسانی در ویندوز ۱۰

خلاص شدن از دست این به‌روزرسانی پر دردسر آسیبی به سیستم شما نخواهد رساند. برای حذف به‌روزرسانیKB4482887، در منوی استارت عبارت ‌Windows Update settings را جست‌وجو کنید و در پنجره باز شده روی View update history کلیک کنید. در بالای صفحه جدید روی uninstall updates کلیک کرده و سپس در منوی باز شده فهرستی از تمام موارد به‌روزرسانی‌های اخیر کامپیوتر خود را مشاهده خواهید کرد. در ادامه روی هر یک از مواردی که مایل به حذف آن هستید، کلیک کنید و با فشردن دکمه‌ی uninstall ظاهرشده، روند حذف آن به‌روزرسانی را تکمیل کنید. البته این کار درواقع تاثیر بسیار زیادی ندارد زیرا تمام وصله‌های اعمال شده با این روش قابل حذف نخواهند بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات