این تقویم هوشمند جایگزین مدرن تقویم‌های چاپی است

سه‌شنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۱
مطالعه 3 دقیقه
تقویم هوشمند روی دیوار در کنار دو فریم هوشمند که عکس خانوادگی نشان می دهند
تقویمی هوشمند می‌تواند رویدادها و فعالیت‌ها و برنامه‌های اعضای خانواده را در یک قاب نمایش دهد.
تبلیغات

شرکت اسکای‌لایت، عرضه‌کننده‌ی انواع قاب هوشمند، محصول جدیدی موسوم‌ به Cal Max را در وب‌سایت خود رونمایی کرده است که هدف آن، ارائه‌ی راهکار ساده‌ای برای دسترسی به تقویم، وظایف روزمره، برنامه‌ریزی وعده‌های غذایی و نمایش آلبوم عکس روی یک نمایشگر ۲۷ اینچی است.

کال‌مکس مانند نمایشگرهای هوشمند یا تبلت‌ها طراحی نشده است که تعداد زیادی اپلیکیشن مختلف را پشتیبانی و اجرا کند؛ بلکه فقط کمک می‌کند که برنامه‌ریزی‌های داخل خانه یا سازمان بهتر دیده شود.

تقویم هوشمند کال مکس اسکای لایت روی دیوار
تقویم هوشمند اسکای لایت کال مکس

اسکای‌لایت نسل قبلی تقویم هوشمند خود با نام Skylight Calendar را با نمایشگر ۱۵ اینچی HD عرضه کرده بود؛ اما کال‌مکس با تغییرات جدیدی ازجمله نمایشگر لمسی ۲۷ اینچی با وضوح QHD و قابلیت‌های نرم‌افزاری بهبودیافته رونمایی شده است و با قیمت ۵۹۹ دلار از ژوئن ۲۰۲۴ (خرداد و تیر ۱۴۰۳) وارد بازار آمریکا می‌شود.

اعضای خانواده می‌توانند تقویم هوشمند کال‌‌مکس را با اطلاعات خود از تقویم گوگل، اوت‌لوک، تقویم اپل، Cozi و یاهو همگام‌سازی کنند تا تاریخ‌های مهمشان به‌طور خودکار در آن نمایش داده شوند. به‌علاوه، کال‌‌مکس قاب عکسی هوشمند است و امکان مشاهده‌ی عکس‌های ارسالی اعضای خانواده را فراهم می‌کند.

چند فریم هوشمند اسکای لایت روی دیوار
قاب عکس هوشمند اسکای لایت عکس پدری در حال بوسیدن کودک

یکی از نکات مهم کال‌مکس، صفحه‌نمایش لمسی بزرگ آن است که باعث می‌شود اطلاعات به‌راحتی از فاصله‌ی دور دیده شوند. این دستگاه باید به دیوار نصب شود و برای نصب آسان، براکت به‌همراه دارد. قاب دستگاه در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع و متناسب با دکور خانه قابل تغییر است.

با اینکه کال‌‌مکس می‌تواند گزینه‌ای کاربردی برای خانواده‌ها باشد، ضعف‌هایی هم دارد. برای مثال، این دستگاه Google Home یا Amazon Alexa را پشتیبانی نمی‌کند؛ بنابراین، به‌عنوان هاب مرکزی برای سایر دستگاه‌های هوشمند داخل خانه عمل نخواهد کرد.

همچنین، اندازه‌ی بزرگ کال‌‌مکس ممکن است برای ساکنان آپارتمان مشکل‌ساز باشد؛ زیرا پیدا‌کردن فضای مناسب برای نصب نمایشگر ۲۷ اینچی روی دیوار احتمالاً دشوار خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات