قاب عکس جدید سامسونگ صدا هم پخش می‌کند!

دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۴
مطالعه 2 دقیقه
یک اثر هنری روی قاب صوتی سامسونگ
اسپیکر HW-LS60D سامسونگ، همراه با پخش آهنگ، تصاویر مورد علاقه‌تان را نمایش می‌دهد.
تبلیغات

سامسونگ همراه با رونمایی از تلویزیون‌ های جدید، پروژکتورهای لیزری و ساندبار، محصولی واقعاً متفاوت را در CES 2024 عرضه کرده است: قاب عکس جدیدی به نام Music Frame با توانایی پخش صدا.

قاب موسیقی سامسونگ با نام رسمی HW-LS60D، به‌وضوح مدیون تلویزیون سامسونگ مدل The Frame است که حتی زمان‌هایی که از آن استفاده نمی‌کنید، قادر به نمایش هنرهای دیجیتالی است؛ اما برخلاف تلویزیون، قاب موسیقی کسی را مجبور نمی‌کند بین گوش‌ دادن به موسیقی و خیره‌ شدن به پرتره‌ی خانوادگی یکی را انتخاب کند؛ چراکه با قطع آهنگ‌، تصاویر ناپدید نمی‌شوند.

قاب صوتی سامسونگ

در پشت تصویر دو ووفر، دو توییتر و دو درایور قرار دارند که با استفاده‌ از فناوری کالیبراسیون SpaceFit سامسونگ به‌طور خودکار خود را با شرایط صوتی اتاق‌تان هماهنگ می‌کنند. این محصول، از معدود اسپیکرهای کوچکی است که به فناوری دالبی اتموس مجهز شده‌اند.

Music Frame به بلوتوث و وای‌فای مجهز است. همچنین، اگر صاحب تلویزیون یا ساندبار سامسونگ هستید، می‌توانید قاب موسیقی را جفت کنید و از آن به‌عنوان بلندگوی تلویزیون یا ساب‌ووفر استفاده کنید. به‌علاوه، می‌توان دو قاب صوتی سامسونگ را به‌صورت استریو به یکدیگر متصل کرد.

می‌توان هر عکس یا تصویر چاپ‌شده‌ای را روی قاب موسیقی نمایش داد. علاوه‌براین، محصول جدید سامسونگ دارای یک صفحه‌ی هنری آکریلیک مات Diasec سازگار با چاپ دیجیتال است تا روشی حرفه‌ای‌تر و بادوام‌تر برای نمایش تصویر مورد علاقه‌تان داشته باشد.

سامسونگ درحال‌حاضر مجموعه‌ی کاملی از مشخصات قاب موسیقی را ارائه نکرده و هیچ تصوری هم از قیمت اسپیکر HW-LS60D نداریم؛ بااین‌حال، عرضه‌ی چنین محصولاتی است که CES را به یکی از مکان‌های سرگرم‌کننده برای عرضه‌ی محصولات نوآورانه تبدیل می‌کند.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات