ردیاب جدید Tack One با هوش مصنوعی و قابلیت تشخیص ارتفاع معرفی شد

چهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
ردیاب موقعیت مکانی Tack one GPS Plus در دست
Tack One نسخه‌ی بهبودیافته‌ی ردیاب موقعیت‌ مکانی مجهز به هوش مصنوعی خود را برای کودکان، سالمندان و حیوانات خانگی معرفی کرد.
تبلیغات

تک وان (Tack One)، استارتاپ مستقر در سنگاپور، می‌خواهد با فناوری موقعیت‌یابی مبتنی‌بر هوش مصنوعی، امنیت کودکان، افراد سالخورده و حیوانات خانگی را تضمین کند. این شرکت نسل جدید دستگاه ردیاب موقعیت‌ مکانی خود موسوم‌به Tack GPS Plus را در CES 2024 معرفی کرد.

Tack One سال ۲۰۲۱ ردیاب موقعیت مکانی خود را با هدف رفع مشکل عمر کوتاه باتری در محصولات موجود معرفی کرد. این شرکت می‌خواهد قیمت موقعیت‌یاب‌ها را کاهش دهد تا همه بتوانند از فناوری مذکور استفاده کنند. باتری Tack One با یک بار شارژ ۳۰ روز دوام می‌آورد و هزینه‌ی اشتراک آن برای دوسال اول از ۲٫۹۵ دلار در ماه شروع می‌شود.

مدل به‌روزشده‌ی ردیاب Tack GPS با قیمت ۷۹ دلار، از ترکیب فناوری‌های مختلف مثل GPS، وای‌فای، شبکه‌ی اینترنت اشیاء (IoT)، هوش مصنوعی و حسگرهای هوشمند بهره می‌برد.

ردیاب موقعیت مکانی Tack one GPS Plus در کیف کودک

Tack GPS جدید ویژگی ارتفاع‌سنج داخلی دارد که از حسگرهایی با الگوریتم‌های هوشمند بهره می‌برد و با استفاده از آن می‌توان کودکان، افراد مسن، بیماران، حیوانات خانگی و کالاهای ارزشمند خود را به‌راحتی در ساختمان‌های چندطبقه پیدا کرد.

طبق اعلام Tack One، ردیاب Tack GPS Plus می‌تواند با ارائه‌ی ارتفاع و مختصات جغرافیایی، زمان جستجو در شهرهای شلوغ را کاهش دهد. این محصول به‌دلیل ویژگی‌های جذابش می‌تواند گزینه‌ای ایدئال برای والدین، پرستاران کودک و افراد سالخورده، صاحبان حیوانات خانگی و غیره باشد.

ردیاب موقعیت مکانی Tack one GPS Plus

Tack One درکنار نسل جدید ردیاب موقعیت‌ مکانی خود از اپلیکیشن جدیدی به‌نام OurSphere رونمایی کرده است که به کاربران اجازه می‌دهد چندین دستگاه Tack را زیر نظر بگیرند. این برنامه امکان اشتراک‌گذاری لحظه‌ای موقعیت مکانی را بین کاربران مختلف فراهم می‌کند و به‌بیان دیگر افراد دیگری که ردیاب Tack ندارند نیز امکان اشتراک‌گذاری مکان‌ها را در همان برنامه خواهند داشت.

قابلیت‌های اپلیکیشن OurSphere به‌خصوص برای سازمان‌هایی که تعداد زیادی ردیاب Tack دارند مفید است و روشی جامع و کارآمد برای مدیریت ردیاب‌ها ارائه می‌دهد. این برنامه اواسط ژوئن ۲۰۲۴ (اواخر خرداد ۱۴۰۳) منتشر خواهد شد.

ردیاب Tack GPS Plus از همین‌حالا در و‌ب‌سایت رسمی این شرکت دردسترس قرار دارد و به‌زودی ازطریق آمازون و چند خرده‌فروشی آنلاین مطرح دیگر عرضه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات