رویداد WWDC 2022 اپل شانزدهم خرداد برای معرفی iOS 16 برگزار می‌شود

سه‌شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۵
مطالعه 1 دقیقه
اپل با ارسال دعوت‌نامه‌ای اعلام کرد از شانزدهم تا بیستم خرداد، کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان موسوم به WWDC را برگزار می‌کند. احتمالاً در این مراسم iOS جدید معرفی خواهد شد.
تبلیغات

کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل موسوم به WWDC قرار است باردیگر به‌صورت آنلاین برگزار شود. به‌گزارش ورج و به‌نقل از بیانیه‌ی اپل، این کنفرانس از ۶ تا ۱۰ ژوئن ۲۰۲۲ (۱۶ تا ۲۰ خرداد ۱۴۰۱) برگزار خواهد شد. اپل گفته است شانزدهم خرداد اجلاسی حضوری نیز در اپل پارک برگزار می‌کند. اهالی کوپرتینو به‌زودی جزئیات نحوه‌ی درخواست برای حضور در این جلسه را اعلام خواهند کرد.

WWDC عمدتاً مراسمی با تمرکز بر نرم‌افزار است و اپل معمولاً در این رویداد نسخه‌ی جدید iOS و iPadOS و macOS و tvOS و watchOS را معرفی می‌کند. سال گذشته‌ی میلادی، اپل از اضافه‌شدن پشتیبانی از SharePlay به فیس تایم و اضافه‌شدن پشتیبانی از ویجت به iPadOS و ارائه‌ی قابلیت‌های حریم خصوصی جدید با سرویس اشتراکی iCloud Plus خبر داد.

بااین‌حال، اپل گاهی اوقات در کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اخباری سخت‌افزاری نیز اعلام می‌کند. برای مثال، در یکی از مراسم‌های WWDC مک پرو و در مراسمی دیگر هوم پاد معرفی شد. اپل سابقه‌ی معرفی نسل جدید آی‌ مک و آیپد پرو را نیز در مراسم WWDC دارد.

در کنفرانس WWDC 2021 اپل، این شرکت از مهاجرت کامپیوترهای سری مک به پردازنده‌ی اختصاصی مبتنی‌بر معماری آرم خبر داد. شاید یکی از اتفاقات مهم مراسم WWDC 2022 رونمایی تراشه‌ی موردانتظار M2 باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات