بهترین نمایش در رویداد WWDC 2021 کدام قسمت بود؟

چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
بخشی از رویداد توسعه‌دهندگان اپل بسیار جذاب بود و توانست توجه همه را به خود جلب کند. در این ویدئو همراه زومیت باشید تا از بخش Universal Control برای شما بیشتر بگوییم.
تبلیغات

سیستم‌عامل جدید مک با نام مانتری معرفی شده است و امکان همگام‌سازی ویژه‌ای بین کامپیوترهای سری مک با دستگاه‌های دیگر اپل از جمله آیپد را به کاربر می‌دهد. کافی است مک‌بوک یا آیپد را در کنار کامپیوتر مک قرار بدهید. نه‌تنها دستگاه‌ها قابل همگام‌سازی با یکدیگر هستند، بلکه به‌راحتی می‌توانید در هر دستگاه تنها با کشیدن نشانگر ماوس به صفحه‌نمایش آن، از استفاده از ماوس یا کیبورد استفاده کنید. ویژگی جدید در بیش از دو دستگاه نیز قابل استفاده است.

کاربر با استفاده از ویژگی جدید مک اواس مانتری می‌تواند کامپیوتر مک، مک‌بوک و آیپد خود را در کنار یکدیگر قرار بدهد و بعد از همگام‌سازی، تنها با یک ماوس و کیبورد به استفاده از هر کدام بپردازد. این ویژگی که شبیه به Continuity است و Universal Control نام دارد، تنها به امکان استفاده از ماوس و کیبورد در چند دستگاه خلاصه نخواهد شد؛ بلکه می‌توانید برای مثال فایلی در آیپد را با ماوس بگیرید و با کشیدن به مک‌بوک، آن را در حافظه‌ی مک‌بوک کپی کنید.

نمایش این ویژگی در رویداد اپل توجه بسیار زیادی جلب کرد. در ادامه همراه ویدئو زومیت باشید تا ضمن توضیح بیشتر، از چالش‌های چنین قابلیتی در اکوسیستم‌های دیگر بگوییم:

نمایش در یوتیوب | نمایش در IGTV

نظر شما در مورد این قابلیت چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات