کاهش درآمد ال جی در سه‌ماهه‌ ابتدایی ۲۰۱۹

شنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
شرکت کره‌ای ال‌جی پیش‌بینی کرده که درآمد این شرکت در فصل اول سال مالی ۲۰۱۹، در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته است.
تبلیغات

اخیرا شاهد انتشار گزارش‌هایی مبنی بر کاهش فروش و سود سامسونگ بودیم. اکنون، شرکت هم‌وطن سامسونگ، ال‌جی نیز در گزارش مالی اولیه‌ی خود پیش‌بینی کرده که درآمد این شرکت در سه‌ماهه‌ی ابتدایی ۲۰۱۹ در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته است.

براساس این گزارش رسمی، مجموع درآمد ال‌جی در فصل اول سال مالی ۲۰۱۹، معادل ۱۴.۹ تریلیون وون کره‌جنوبی (حدود ۱۳ میلیارد دلار) خواهد بود. این درحالی است که در مدت مشابه سال گذشته، کره‌ای‌ها با دستیابی به درآمد ۱۵.۱ تریلیون وون (حدود ۱۳ میلیارد و ۲۷۰ میلیون دلار)، به رکورد جدیدی دست پیدا کرده بودند. با این حساب، درآمد کره‌ای‌ها در مقایسه با فصل اول سال مالی ۲۰۱۸ به‌میزان ۱.۴ درصد کاهش یافته است.

سود عملیاتی این شرکت برای سه‌ماهه‌ی اول ۲۰۱۹، معادل ۸۹۹.۶ میلیارد وون (۷۹۰ میلیون دلار) خواهد بود که ۱۸.۸ درصد کمتر از سود عملیاتی این شرکت در سه‌ماهه‌ی ابتدایی ۲۰۱۸ است. سال گذشته، در همین بازه‌ی زمانی کره‌ای‌ها توانسته بودند سود عملیاتی خود را به ۱.۱ تریلیون وون (۹۶۶ میلیون دلار) برسانند.

در ماه ژانویه، ال‌جی اعلام کرده بود که با وجود اوضاع نابسامان بخش موبایل، توانسته است از لحاظ عملکرد مالی، رکوردهای پیشین خود را بهبود بخشد. جزئیات عملکرد مالی ال‌جی در سه‌ماهه‌ی ابتدایی ۲۰۱۹، اواخر ماه جاری میلادی منتشر خواهد شد. این گزارش نشان خواهد داشت که آیا اوضاع بخش موبایل ال‌جی رو به بهبودی است یا همچنان در حال بدتر شدن است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات