سیگیت از هاردهای اکسترنال جدید با برندهای لسی و سیگیت رونمایی کرد

سه‌شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
سیگیت در نمایشگاه CES 2019 از جدیدترین هاردهای اکسترنال خود در انواع و ظرفیت‌های متنوع تحت برندهای سیگیت و LaCie رونمایی کرد.
تبلیغات

سیگیت در نمایشگاه CES 2019 از تعدادی هارد اکسترنال و دیسک خشک (SSD) تحت برند سیگیت و لسی (LaCie) رونمایی کرد.

دو محصول جدیدی که برند زیرمجموعه‌ی سیگیت یعنی لسی رونمایی کرده است، لسی موبایل درایو و لسی موبایل SSD نام دارند.

لسی موبایل درایو تا ۵ ترابایت فضای ذخیره‌سازی دارد و مناسب کسانی است که به فضای زیاد نیاز دارند و سرعت بیشتر برای آن‌ها اولویت ندارد. در مقابل، لسی موبایل SSD فضای ذخیره‌سازی ۲ ترابایتی را با سرعت انتقال داده‌ی ۵۴۰ مگابایت بر ثانیه دراختیار می‌گذارد و مناسب کسانی است که سرعت بیشتر را ترجیح می‌دهند.

دو هارد جدید لسی که در همین ماه عرضه خواهد شد، طراحی و برش مدرن و دقیقی دارند و به منظور استفاده درکنار مک‌بوک‌های اپل ساخته شده‌اند؛ هرچند که امکان استفاده از آن‌ها در دستگاه‌های ویندوزی نیز وجود دارد.

لسی موبایل درایو با دو سال و لسی موبایل SSD با سه سال گارانتی و اشتراک سه‌ساله‌ی فضای ریکاوری Seagate Rescue Data عرضه می‌شوند.

علاوه‌بر دو محصول فوق که تحت برند لسی عرضه خواهند شد، چندین درایو بکاپ پلاس نیز تحت برند سیگیت رونمایی شدند. بکاپ پلاس اولترا تاچ یکی از این مدل‌ها بود که در دو نسخه‌ی یک و دو ترابایتی با قابلیت‌هایی همچون پشتیبان‌گیری خودکار و همگام‌سازی هم‌زمان فولدرهای چند دستگاه رونمایی شد.

Seagate Hard drives

مدل دیگر بکاپ پلاس اسلیم است که این مدل نیز در دو نسخه‌ی یک و دو ترابایتی عرضه خواهد شد و نهایتا بکاپ پلاس پرتابل با طراحی کلاسیک و بدنه‌ی آلومینیومی در دو نسخه‌ی ۴ ترابایتی و ۵ ترابایتی معرفی شد. این محصول که قابلیت بکاپ خودکار را نیز دارد، قرار است در سه رنگ مشکی، نقره‌ای و آبی روانه‌ی بازار شود.

گفتنی است تمامی مدل‌های جدید بکاپ پلاس با دو ماه اشتراک ادوبی کریتیو کلاد عرضه می‌شوند.

در مورد زمان عرضه، بکاپ پلاس اولترا تاچ از ماه آینده دردسترس خواهد بود؛ در حالی‌که آغاز عرضه‌ی بکاپ پلاس اسلیم و بکاپ پلاس پرتابل از اسفندماه آغاز خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات