LaCie نسخه مجهز به USB-C از هارد درایوهای اکسترنال d2 و Rugged Thunderbolt را رونمایی کرد

چهارشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۱
مطالعه 1 دقیقه
استفاده از پورت یو‌اس‌بی نوع سی هر روز همه‌گیرتر می‌شود و اقدام لَسی برای معرفی نسخه‌ی مجهز به این پورت از هارد درایوها معقول به نظر می‌رسد.
تبلیغات

لوازم جانبی لَسی به سمت مجهز شدن به پورت یواس‌بی نوع سی می‌روند و دو محصول Rugged Thunderbolt USB-C و d2 Thunderbolt 3 آخرین محصولات لسی هستند که به این پورت مجهز شده‌اند.

Rugged Thunderbolt USB-C بسیار مقاوم و ظاهر آن مانند گذشته است و رنگ نارنجی دارد که کابل تاندربولت ۲ نیز دور آن قرار می‌گیرد. اما به جای پورت USB 3.0 Micro B که به طور سنتی مورد استفاده قرار می‌گیرد، در محصول جدید لسی از پورت تاندربولت 3.0 USB-C استفاده شده است. Rugged Thunderbolt USB-C در دو نسخه اس‌اس‌دی با ظرفیت ۵۰۰ گیگابایت و یک ترابایت عرضه شده است و مدل HDD آن نیز ظرفیت‌های ۲، ۴ یا ۵ ترابایتی دارد. Rugged Thunderbolt USB-C قیمت پایه‌ی ۲۴۹.۹۹ دلاری خواهد داشت.

در بخش دسکتاپ شاهد حضور LaCie d2 Thunderbolt 3 هستیم. این محصول نیز به جای USB 3.0 Micro B از تاندربولت 3.0 USB-C بهره می‌برد. این محصول در ظرفیت‌های ۶،۸ و ۱۰ ترابایتی عرضه می‌شود و قیمت نسخه‌ی ۶ ترابایتی آن ۴۲۹.۹۹ دلار است. 

هردوی این محصولات در سه‌ماهه‌ی اول سال ۲۰۱۷ عرضه خواهند شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات