تقاضا برای اولین ماشین شیائومی فراتر از تصور است

دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۵
مطالعه 1 دقیقه
نمای سه‌چهارم عقب خودرو شیائومیSU7 رنگ نارنجی
تقاضای بسیار زیاد برای خودرو SU7، شیائومی را با چالش‌های سختی در تولید مواجه کرده است.
تبلیغات

شیائومی فرصتی ویژه برای کسانی که تیپ معمولی خودرو SU7 را پیش‌خرید کرده‌اند، در نظر گرفته است تا تیپ یا آپشن‌های خودرو را تغییر دهند.

راه‌اندازی طرح جدید شیائومی به این دلیل است که پیش‌خرید SU7 بسیار بیشتر از انتظار به‌نظر می‌رسد و خط تولید را با مشکلاتی مواجه می‌کند.

خریداران در تاریخ ۱۹ آوریل (۳۱ فروردین) به‌مدت ۲۴ ساعت مهلت خواهند داشت تا از طریق اپلیکیشن Xiaomi Car تغییراتی در خودرو پیش‌خریدشده‌ی خود ایجاد کنند. این تغییرات شامل مواردی مانند سفارشی‌سازی آپشن‌ها و انتخاب تیپ دیگری از SU7 می‌شود. در صورت موفقیت‌آمیز بودن اصلاحات، برنامه‌های تولید خودرو بازنگری و زمان‌ تخمینی تحویل مجدداً محاسبه خواهد شد.

اقدام شیائومی با هدف مقابله با نگرانی‌ها در مورد گلوگاه‌های تولید انجام می‌شود. شیائومی می‌گوید که کارخانه‌ی خودروسازی‌اش با ظرفیت کامل کار می‌کند و با زنجیره‌ی تأمین درحال همکاری است تا از تحویل سفارش‌ها در سریع‌ترین زمان اطمینان مطمئن شود.

محبوبیت SU7 غیرقابل انکار است. لی جون، بنیان‌گذار شیائومی، در مراسم تحویل اولین سری از این خودرو اعلام کرد که تعداد پیش‌خریدها تنها چند روز پس از آغاز فروش به بیش از ۱۰۰ هزار دستگاه رسید. سفارش‌های تأییدشده به بیش از ۴۰ هزار دستگاه می‌رسد.

گزارش‌ها می‌گویند که شیائومی از تأمین‌کنندگان خواسته است تا تولید را به ۱۰ هزار خودرو در ماه افزایش دهند.

براساس برنامه‌ی تولید اولیه‌، ظرفیت تولید SU7 قرار است در آوریل ۲۰۲۴ (فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۳) به چهار تا پنج هزار دستگاه در ماه برسد. با این حال، به دلیل فروش فراتر از انتظار، زمان تحویل خودرو به مشتریان بسیار طولانی‌تر می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات