قیمت پژو 2008 اعلام شد

یک‌شنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۶
مطالعه 1 دقیقه
هاشم یکه‌زارع مدیرعامل ایران خودرو، بازه‌ی قیمت پژو 2008 را مشخص کرد. برچسب قیمت جدید این کراس‌اوور نسبت به نمونه‌ی پیش‌تر معرفی‌شده، افزایش ۲۰ میلیون تومانی به همراه دارد.
تبلیغات

پژو ۲۰۰۸ اولین محصول مشترک ایران خودرو و پژو است که توسط شرکت ایکاپ در ایران تولید خواهد شد. با این حال از روز اول معرفی این کراس‌اوور، گمانه‌زنی‌ها و پیش‌بینی‌های متفاوتی از قیمت آن در ایران انجام شد. در وهله‌ی اول مدیران ایران خودرو خبر از قیمت ۷۵ تا ۹۰ میلیون تومانی این خودرو در بازار ایران دادند.

اما روز گذشته هاشم یکه‌زارع مدیرعامل ایران خودرو، برچسب قیمتی ۷۰ میلیون تومانی خودرو پژو ۲۰۰۸ را رد کرد. طبق گفته‌ی وی، پژو ۲۰۰۸ با قیمت ۹۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان در ایران به فروش خواهد رسید که رقم دقیق و شرایط فروش پس از رونمایی رسمی از این خودرو اعلام خواهد شد.

البته پیش از این انتظار می‌رفت پژو ۲۰۰۸ با قیمتی نزدیک به ۱۰۰ میلیون تومان به فروش برسد. این خودرو در ایران با پیشرانه‌ی متفاوتی نسبت به بازار‌های جهانی عرضه می‌شود؛ در حالی که پژو ۲۰۰۸ در سایر بازارها با پیشرانه‌ی ۱.۲ لیتری مشترک با پژو ۲۰۸ به فروش می‌رسد، در ایران از نمونه‌ی قدرتمند ۱.۶ لیتری مجهز به توربوشارژر و مشترک با پژو ۵۰۸ بهره می‌برد. 

نظر شما در رابطه با قیمت جدید پژو ۲۰۰۸ چیست؟ آیا این برچسب قیمتی را با توجه به پیشرانه‌ی قدرتمند خودرو، مقرون به‌صرفه می‌دانید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات