با دوربین جدید DJI در عمق ۱۸ متری آب ویدئو 4K ضبط کنید

چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
دوربین DJI Osmo Action 4 در زیر آب
دوربین جدید DJI که Osmo Action 4 نام دارد، در عمق ۱۸ متری آب فیلم‌برداری 4K/120fps انجام می‌دهد.
تبلیغات

برند چینی DJI که بیشتر با پهپادهایش شناخته می‌شود، دوربین ورزشی (اکشن کمرا) جدیدی به نام Osmo Action 4 رونمایی کرده است. DJI می‌گوید این دوربین را برای افرادی تولید کرده است که به ماجراجویی و حضور در فعالیت‌های هیجان‌انگیز علاقه‌ی زیادی دارند.

به‌نوشته‌ی وب‌سایت رسمی دی‌جی‌آی، دوربین Osmo Action 4 از حسگر بهبودیافته‌ی ۱/۱٫۳ اینچی استفاده می‌کند و همچون نسل قبل به لنزی با دیافراگم f/2.8 و میدان دید ۱۵۵ درجه مجهز است. این دوربین می‌تواند ویدئو 4K را با نرخ ۱۲۰ فریم‌برثانیه ضبط کند.

دوربین DJI Osmo Action 4 از نمای جلو

دوربین جدید DJI چندین حالت فیلم‌برداری برای ورزش‌های پرحرکت دارد؛ ازجمله حالت ۳۶۰ درجه‌ی HorizonSteady برای تصاویر عمودی و تصاویر افقی، فیلم‌برداری اول‌شخص و پخش زنده ازطریق وای‌فای. DJI می‌گوید حسگر سنجش دمای رنگ می‌تواند در محیط‌های سربسته و روباز و حتی زیر آب، رنگ‌های سرزنده و واقع‌گرایانه بازتولید کند.

دوربین DJI Osmo Action 4 در کنار موج سوار

دوربین Osmo Action 4 تا ۲٫۵ ساعت فیلم‌برداری می‌کند و به فناوری شارژ سریع مجهز است، با این توضیح که درصد شارژ باتری در ۱۸ دقیقه از ۰ به ۸۰ می‌رسد. باتری دوربین جدید DJI در دماهای بسیار کم مقاوم است. دوربین Osmo Action 4 می‌تواند بدون نیاز به محافظ، در عمق ۱۸ متری آب فیلم‌برداری کند.

دوربین DJI Osmo Action 4 روی برف با باتری

نمایشگر دوگانه‌ی لمسی، گزینه‌ی Quick Switch برای جابه‌جایی در بین حالت‌های مختلف، میکروفون داخلی و کنترل ازطریق صدا از دیگر مشخصات دوربین جدید DJI است.

دوربین DJI Osmo Action 4 روی سینه دوچرخه سوار
دوربین DJI Osmo Action 4 روی مچ دست

دوربین جدید دی‌جی‌آی به‌همراه لوازم جانبی متعددی مثل پایه‌ی کلاه، بند ویژه‌ای برای اتصال به بالاتنه و بند ویژه‌ای برای اتصال به کوله‌پشتی و مچ دست عرضه می‌شود. قیمت این دوربین ۴۰۰ دلار است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات