ریکو از دوربین ضد‌آب WG-70 با سنسور ۱۶ مگاپیکسلی رونمایی کرد

پنج‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۹
مطالعه 2 دقیقه
ریکو با سال‌های سابقه در تولید دوربین‌های ضد آب و مقاوم در برابر ضربه و سرما، حال دوربینی دیگر از خانواده‌ی سری WG با ظاهری خشن را معرفی کرده است.
تبلیغات

ریکو دوربین کامپکت بسیار مستحکم خود با نام WG-70 را معرفی کرد. طراحی این دوربین ریکو تقریبا مشابه نسل‌های پیشین آن است که برای شرایط کاری خاص طراحی شده و دارای ویژگی اختصاصی عکاسی زیرآب است.

در قلب دوربین ریکو WG-70 یک حسگر CMOS با رزولوشن ۱۶ مگاپیکسلی، ابعاد ۱/۲.۳ و حداکثر حساسیت ۶۴۰۰ قرار دارد که علاوه بر عکاسی می‌تواند با رزولوشن 1080p) Full HD) نیز فیلم‌برداری کند. لنز دوربین دارای فاصله کانونی ۱۴۰-۲۸ میلی‌متر با محدوده‌ی دیافراگم F3.5-F5.5 است. علاوه بر زوم اپتیکال، دوربین از ویژگی بزرگنمایی هوشمند تا ۷/۵ برابر (که رزولوشن تصویر به ۷ مگاپیکسل تقلیل می‌یابد) بهره می‌برد.

کاربران می‌توانند از طریق صفحه‌نمایش ۲/۷ اینچی LCD با رزولوشن دقت نمایش ۲۳۰ هزار نقطه‌ای و پوشش ضد انعکاس، به تنظیم قاب و تصویربرداری بپردازند. حلقه‌ای متشکل از شش LED در اطراف دهانه‌ی لنز، ابزاری منحصر‌به‌فرد برای ثبت تصاویر ماکرو ارائه می‌دهد. همچنین حالت استاندارد ماکرو به حالت عکاسی زیر آب اضافه شده است که در هنگام عکاسی زیر آب، تغییر رنگی به‌دلیل شرایط محیطی را جبران می‌کند.

WG-70A
WG-70B
WG-70C
WG-70D

ریکو WG-70 توانایی بسیار خوبی در شرایط سخت محیطی دارد که می‌توان به عملکرد مناسب در فشار آب تا عمق ۱۴ متر، سقوط از ارتفاع ۱/۶ متر و سرما تا منفی ۱۰ درجه سانتیگراد اشاره کرد. Richo WG-70 اواخر مارس (آخر اسفند) با قیمت ۲۸۰ دلار عرضه می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات