Sony a7S III یا Sony a9 II؛ کدام دوربین سونی زودتر معرفی خواهد شد؟

دوشنبه ۸ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
سونی به‌زودی از دوربین جدید خود رونمایی خواهد کرد اما این دوربین جدید، کدام مدل از دوربین‌های رده‌بالای سونی خواهد بود؟
تبلیغات

براساس شایعات، سونی به‌زودی یک دوربین فول‌فریم E-mount بدون آینه را معرفی خواهد کرد. پیش‌بینی می‌شود که این رونمایی تا پایان سپتامبر یا اوایل اکتبر اتفاق بیفتد. این شرکت در حال حاضر یک کد دوربین جدید به نام «WW942051» را ثبت کرده که موجب کنجکاوی طرفداران و مشتریان شده است. با توجه به جزئیات این کد دوربین، احتمالا این محصول مانند سونی a7R IV، دارای Wi-Fi با قابلیت ۵/۸ گیگاهرتز بوده و بنابراین احتمال می‌رود یکی از مدل‌های رده بالایی چون Sony a7S III یا Sony a9 II باشد.

دوربین بعدی سونی، Sony a7S III یا Sony a9 II

دوربین سونی

امکان دارد که مدل جدید از سری دوربین‌های سونی، مدل a9 II باشد که در هفته‌های آینده معرفی و رونمایی خواهد شد

براساس احتمالات گفته می‌شود که شاید دوربین ثبت‌شده‌ی جدید سونی، مدل A7s III باشد و احتمالا این مدل یک رقیب برای دوربین فیلم‌برداری S1H پاناسونیک خواهد بود. از سوی دیگر برخی احتمال می‌دهند که مدل جدید ثبت‌شده احتمالا مدل Sony a9 II خواهد بود. اوایل ماه اوت قرار شد تا سونی دو دوربین APS-C جدید را اواخر ماه اوت و یک دوربین FF جدید را در ماه اکتبر معرفی کند. اکنون براساس شایعات جدید، امکان دارد که مدل جدید از سری دوربین‌های سونی، مدل a9 II باشد که در هفته‌های آینده معرفی و رونمایی خواهد شد.

هنوز مشخص نیست که دقیقا کدام مدل معرفی خواهد شد اما احتمال عرضه هر یک وجود دارد. از طرفی، برخی به‌صورت قطعی این شایعه را منتشر کرده‌اند که احتمال معرفی Sony a9 II بیشتر است و دلایل روشنی برای این نظر قطعی خود دارند. در واقع براساس احتمالات هم معرفی دوربین Sony a9 II صددرصد است و این محصول با حسگر ۳۶ مگاپیکسلی جدید رونمایی خواهد شد. به هر جهت باید منتظر بمانیم و ببینیم که سونی از کدام محصول جدید و رده‌بالای خود رونمایی می‌کند و کدام شایعه به حقیقت خواهد پیوست.

قیمت به‌روز، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان‌ و آگاهانه‌ی انواع دوربین‌های سونی نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید. در این بخش، علاوه‌بر مشخصات فنی دقیق و پاسخ به سوالات شما، امکان مقایسه‌ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات