بهترین اسپیکرهای بلوتوثی شیائومی [بهمن ۱۴۰۲]

سه‌شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰
مطالعه 8 دقیقه
بهترین اسپیکرهای بلوتوثی شیائومی
در مقاله‌ی پیش‌رو برخی از بهترین اسپیکرهای بلوتوثی شیائومی موجود در بازار ایران را در بازه‌های قیمتی مختلف معرفی می‌کنیم.
تبلیغات

مدت‌ها می‌شود که شیائومی با عرضه‌ی گوشی‌های هوشمند باکیفیت و مقرون‌به‌صرفه، خود را در قلب ایرانی‌ها جای کرده است؛ اما حتما می‌دانید که تولیدات شیائومی تنها در گوشی هوشمند خلاصه نمی‌شود و این شرکت چینی در ساخت لوازمی همچون اسپیکر نیز دستی بر آتش دارد.

در مقاله‌ی پیش‌ رو فهرستی از بهترین اسپیکرهای شیائومی را به ترتیب ارزان‌ترین به گران‌ترین آماده کرده‌ایم. اگر از طرفداران این برند هستید و اخیراً به خرید اسپیکر فکر می‌کنید، در راهنمای خرید پیش‌رو احتمالاً گزینه‌ی مورد نظرتان را پیدا خواهید کرد.

بهترین اسپیکر شیائومی

شیائومی از آن دسته برندهایی است که محصولاتش را می‌توان با قیمت پایین نیز خریداری کرد. ارزان ترین اسپیکر شیائومی را درحال حاضر می‌توان با حدوداً ۵۰۰ هزارتومان خریداری کرد و گران‌قیمت‌ترین اسپیکر این برند، براساس موجودی بازار ایران چیزی حدود ۱۰ میلیون تومان هزینه روی دستتان خواهد گذاشت. با این همه، در شرایط حاضر، گزینه‌های متنوعی برای انتخاب وجود ندارد و بهترین‌ها را می‌توان در چند مدل خلاصه کرد. درادامه، تعدادی از بهترین اسپیکرهای بلوتوثی و خانگی شیائومی را مرور خواهیم کرد.

اسپیکر شیائومی MI Compact Bluetooth Speaker 2

اسپیکر شیائومی MI Compact Blouetooth Speaker 2

اگر برای خرید اسپیکر بودجه‌ی کمی را کنار گذاشته‌اید و در عین‌حال به دنبال گزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه هستید، اسپیکر شیائومی MI Compact Bluetooth Speaker 2 انتخاب مناسبی به شمار می‌آید. این محصول با وزن ۵۴ گرم، به‌قدری سبک است که به‌راحتی می‌توانید آن را در دست بگیرید یا با استفاده از آویز متصل به کوله‌ی خود وصل کنید.

اسپیکر MI Compact دارای بلوتوث نسخه ۴/۲ با برد بی‌سیم ۱۰ متر است و قابلیت اتصال به اکثر دستگاه‌های هوشمند را دارد. علاوه‌بر این، در عین سادگی و مقرون‌به‌صرفه‌ بودن از میکروفن داخلی بهره می‌برد و برای پاسخ‌دادن به تماس نیازی نیست اتصال بلوتوث را قطع کنید.

شیائومی، اسپیکر MI Compact Bluetooth Speaker 2 را به باتری ۴۸۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز کرده است که با ۸۰ درصد میزان صدا، می‌تواند تا ۶ ساعت پخش موسیقی را ارائه دهد. همچنین اگر تا ۱۰ دقیقه از اسپیکر استفاده نکنید، به‌طور خودکار خاموش خواهد شد. از معدود ضعف‌های اسپیکر می‌توان به نبود کابل شارژ MicroUSB در جعبه‌ی دستگاه اشاره کرد.

قیمت اسپیکر بلوتوثی شیائومی MI Compact Bluetooth Speaker 2 در حال حاضر چیزی حدود ۵۰۰ هزار تومان است.

شیائومی MI Portable Bluetooth Speaker Mini

اسپیکر MI Portable Bluetooth

اگر بتوانید بودجه‌ی خود را کمی افزایش دهید، اسپیکر شیائومی MI Portable Bluetooth Speaker Mini گزینه‌ی بسیار مناسب‌تری خواهد بود؛ چراکه با ابعاد ۴۵ × ۸۶ × ۸۶ میلی‌متر و وزن ۱۸۵ گرم، علاوه‌بر جمع‌وجور و سبک‌بودن، قابلیت‌هایی نظیر پشتیبانی از استاندارد IP67 را به‌همراه دارد که مقاومت در برابر آب و گردوغبار را به ارمغان می‌آورد.

اسپیکر MI از بلوتوث نسخه ۵٫۰ با برد ۱۰ متر بهره می‌برد و با طیف وسیعی از دستگاه‌ها سازگار خواهد بود. میکروفن داخلی با بهره‌گیری از فناوری حذف اکو برای داشتن مکالمه‌ای واضح‌تر، پشتیبانی از درایورهای دوگانه و قابلیت اتصال دو دستگاه به‌صورت همزمان از دیگر ویژگی‌های مهم این اسپیکر به شمار می‌آیند.

از نظر میزان شارژدهی، اسپیکر مینی شیائومی باتری ۲۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی را به‌همراه دارد که به شما امکان می‌دهد تا ۱۰ ساعت به‌طور مداوم موسیقی گوش کنید. این اسپیکر با قیمت ۱ تا ۱٫۲۰۰ میلیون به‌فروش می‌رسد.

شیائومی Mi Portable Bluetooth Speaker

رنگ مشکی اسپیکر MDZ-36-DB

Mi Portable Bluetooth Speaker ارزان‌ترین اسپیکر شیائومی با پشتیبانی از فناوری TWS محسوب می‌شود که امکان اتصال دو اسپیکر به یکدیگر را فراهم می‌کند. ازنظر طراحی، این اسپیکر استوانه‌ای با ابعاد ۷۴ × ۷۴ × ۲۱۳ میلی‌متر ارائه شده است و به‌لطف استاندارد IPX7 می‌توانید به‌راحتی آن را در معرض پاشش آب یا باران قرار دهید.

اسپیکر بلوتوث قابل حمل Mi که با نام MDZ-36-DB نیز شناخته می‌شود، از بلوتوث نسخه ۵٫۰ با برد ۱۵ متر پشتیبانی می‌کند و در مواقع لازم نیز می‌توانید از کابل AUX برای اتصال استفاده کنید. همچنین دارای دو بلندگوی ۸ واتی، درایورهای ۵۷ میلی‌متری و نسبت سیگنال به نویز بیش از ۷۰ دسی‌بل برای کیفیت هرچه بیشتر موسیقی و تماس است.

باتری ۲۶۰۰ میلی‌آمپرساعتی شیائومی Mi Portable Bluetooth Speaker اجازه می‌دهد که با هربار شارژ کامل، به‌مدت ۱۳ ساعت با حجم صدای ۵۰ درصد موسیقی گوش کنید. اگر به گوش‌دادن به موسیقی با حجم صدای بالا عادت دارید، انتظار کاهش طول عمر باتری را داشته باشید. برای شارژ مجدد محصول نیز به ۴ ساعت زمان نیاز دارید. بااین‌حال، توجه کنید که اسپیکر از درگاه قدیمی میکرو یواس‌بی استفاده می‌کند.

اسپیکر Mi Portable Bluetooth Speaker را می‌توانید با قیمت ۱٫۷۰۰ تا ۲ میلیون تومان خریداری کنید.

شیائومی Smart Speaker Lite

Smart Speaker لایت شیائومی

اگر باتری‌خور بودن را یکی از ویژگی‌های حیاتی اسپیکر نمی‌دانید و ازطرفی قصد دارید از اسپیکر تنها در محیط خانه استفاده کنید، می‌توانید شیائومی Smart Speaker Lite را با مجموعه‌ای از ویژگی‌های جذاب خریداری کنید. این اسپیکر تاحدی به رادیو ضبط‌های قدیمی شباهت دارد، وزن آن ۴۸۰ گرم است و تنها در رنگ خاکستری به فروش می‌رسد.

شیائومی در تولید Smart Speaker Lite، تنها به بلوتوث اکتفا نکرده است؛ ازاین‌رو، علاوه‌بر بلوتوث نسخه ۵٫۰ این قابلیت را دارد که با اتصال وای‌فای نسخه ۴، موسیقی پخش کند. همچنین، با برنامه‌ی Mi Home سازگاری دارد و با اتصال به Alexa می‌تواند در کنترل خانه‌ی هوشمندتان به شما کمک کند.

از دیگر ویژگی‌های شیائومی Smart Speaker Lite می‌توان به پشتیبانی از AirPlay 2 با امکان اتصال چندین دستگاه هم‌نام به یکدیگر در اتاق‌های مختلف و توان خروجی ۶ وات اشاره کرد. درحال‌حاضر Smart Speaker Lite را می‌توانید با حدود ۳ میلیون تومان خریداری کنید.

قیمت اسپیکر شیائومی Smart Speaker Lite در محدوده‌ی ۱ میلیون تا ۱٫۵ میلیون قرار دارد.

شیائومی Mi Smart Speaker

اسپیکر MI Smart شیائومی

شیائومی Mi Smart Speaker با پشتیبانی از دستیار صوتی Google Assistant قادر است فرمان‌های صوتی را به دستیار دیجیتال گوگل انتقال دهد. فرقی نمی‌کند قصد پخش موزیک خاصی را داشته باشید یا بخواهید از وضعیت ترافیک مطلع شوید، درهر صورت تنها کافی است Hey Google را به زبان بیاورید.

دستگاه Mi Smart با وزن ۸۵۳ گرم و ابعاد ۱۰۴ × ۱۳۱ × ۱۵۱ میلی‌متر طراحی شده است و از نورپردازی نیز بهره می‌برد. برخلاف دیگر دستگاه‌های هم‌رده، این اسپیکر هیچ استاندارد مقاومتی در برابر آب و رطوبت ندارد. بااین‌حال، فلز به‌کاررفته در آن، مقاومت حداقلی را به ارمغان می‌آورد.

اتصال از طریق بلوتوث نسخه ۴٫۲ و وای‌فای، توان خروجی ۱۲ وات، درایور ۶۳٫۵ میلی‌متری و پشتیبانی از پخش صدای Hi-Fi از قابلیت‌های Mi Smart شیائومی به‌شمار می‌روند. همچنین برای تولید صدای استریو می‌توانید دستگاه را به یکی از اسپیکرهای شیائومی متصل کنید و محدودیتی درمورد اتصال به اسپیکرهای هم‌نام نخواهید داشت.

Mi Smart Speaker شیائومی را می‌توانید با قیمتی کمتر از ۲ میلیون تومان خریداری کنید.

شیائومی Sound Pro

اسپیکر شیائومی Sound Pro

توان خروجی ۵۵ واتی و امکان اتصال ۸ اسپیکر به یکدیگر به‌طور همزمان، تنها برخی از قابلیت‌هایی است که اسپیکر خانگی شیائومی Sound Pro در اختیارتان قرار می‌دهد. طراحی ۳۶۰ درجه‌ی این دستگاه، به‌شما امکان می‌دهد آن را در هر گوشه‌ای از فضای خانه قرار دهید و فناوری Sound Pro 2.0، کیفیت صدای موسیقی را به‌طور خودکار تنظیم می‌کند.

شیائومی از قابلیت دیگری موسوم‌به Nightingale نیز در این اسپیکر استفاده کرده است که وظیفه‌ی ارائه‌ی سبک‌های متنوع و دلخواه در اپلیکیشن مربوطه را برعهده دارد. اسپیکر Sound Pro از یک درایور سه‌واحدی برای فراهم‌کردن صدایی شفاف، یک رادیاتور غیر فعال سه‌واحدی و یک ساب‌ووفر با حجم صدای ۹۱ دسی‌بل بهره می‌برد.

تعامل صدا و نور دیگر ویژگی مهم اسپیکر شیائومی است که با هماهنگی نور و موزیک، جلوه‌ی زیباتری به اسپیکر و فضای اتاق می‌دهد. پشتیبانی از بلوتوث ۵٫۱ و امکان اتصال سیمی به‌واسطه‌ی جک ۳٫۵ میلی‌متری از دیگر امکانات اسپیکر شیائومی به‌حساب می‌آیند.

اسپیکر شیائومی Sound Pro با قیمت حدودیِ ۱۰ میلیون تومان به‌فروش می‌رسد.

اسپیکر بلوتوثی شیائومی MORROR ART M1

نمایش متن آهنگ روی اسپیکر MORROR شیائومی

اسپیکر بلوتوثی شیائومی MORROR ART M1 با اسپیکرهایی که پیش‌تر معرفی کردیم، اختلاف قیمت محسوسی دارد؛ اما آنچه باعث شده این محصول در فهرست بهترین اسپیکر بلوتوثی شیائومی قرار بگیرد، قابلیت نمایش متن آهنگ است که آن را به گزینه‌ای منحصربه‌فرد تبدیل می‌کند.

اسپیکر MORROR شیائومی دارای صفحه‌نمایشی ۱۰٫۱ اینچی با پوشش ضد انعکاس AR است که پس از تجزیه‌وتحلیل موسیقی درحال پخش، متن آن را به‌صورت سه‌بعدی نمایش می‌دهد. از طرفی، دستگاه با وزن ۳ کیلوگرم در دسته‌ی اسپیکرهای رومیزی قرار می‌گیرد و تنها از طریق برق شهری قادر به پخش موسیقی خواهد بود.

اسپیکر MORROR ART M1 شیائومی، دارای دو بلندگوی ۲ اینچی با مجموع توان ۱۶ وات و یک ساب‌ووفر ۳ اینچی با توان ۲۰ وات است. این اسپیکر از بلوتوث ۴٫۲ و وای‌فای دو باند پشتیبانی می‌کند و برد آن به ۱۰ متر می‌رسد. اگرچه MORROR ART M1 از قابلیت‌های خوب و منحصربه‌فردی بهره می‌برد، قیمت زیادش را نمی‌توان نادیده گرفت. اسپیکر رومیزی شیائومی با قیمتی حدود ۱۷ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

سوالات متداول زومیت

  • ارزان ترین اسپیکر شیائومی کدام است؟

    اسپیکر شیائومی MI Compact Bluetooth Speaker 2 با مشخصاتی همچون برد بی‌سیم ۱۰ متر، میکروفون داخلی و باتری ۴۸۰ میلی‌آمپرساعتی که ۶ ساعت پخش موسیقی را ارائه می‌دهد، یکی از ارزان‌ترین اسپیکرهای شیائومی با قیمت ۵۰۰ هزارتومان است.

  • بهترین اسپیکر شیائومی کدام مدل است؟

    اسپیکر خانگی شیائومی Sound Pro یکی از بهترین اسپیکرهای شیائومی است که با قیمتی ۱۰ میلیون تومانی به‌فروش می‌رسد و از امکاناتی همچون توان ۵۵ واتی و امکان اتصال ۸ دستگاه به‌طور همزمان بهره می‌برد.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات