پس از اختلالات ناشی از همه‌گیری کرونا، فاکسکان فعالیت عادی خود را از سر گرفت

سه‌شنبه ۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
فاکسکان می‌گوید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تعهد به جلوگیری از ابتلای کارکنان به ویروس کرونا، فعالیت عادی خود را در مهم‌ترین پردیس‌هایش در شهر شنژن چین از سر گرفته است.
تبلیغات

فاکسکان (Foxconn)، یکی از بزر‌گ‌ترین تأمین‌کنندگان اپل، ساعاتی پیش در بیانیه‌ای اعلام کرد «اساسا» فعالیت‌های عادی خود را در مهم‌ترین پردیس‌هایش در شهر شنژن کشور چین از سر گرفته است. به‌دلیل همه‌گیری ویروس کرونا، اختلالاتی در روند تولید محصول در کارخانه‌های فاکسکان ایجاد شده بود.

به گزارش رویترز، فاکسکان که امروزه به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده‌ی قراردادی تجهیزات الکترونیکی شناخته می‌شود، می‌گوید به درخواست دولت چین و در راستای مبارزه با گسترش هرچه‌بیشتر ویروس کرونا مجبور شده تغییراتی در محیط کار ایجاد کند و اکنون توانسته است فرایند تولید و عملیات‌های کاری خود را در پردیس‌های شنژن از سر بگیرد.

فاکسکان به‌طور مشخص‌تر می‌گوید مطابق اطلاعیه‌ی دولت، این شرکت «اساسا عملیات عادی کار و تولید» را در بزرگ‌ترین پردیس‌هایش در مناطق لانگهوا و گوانلان شهر شنژن «از سر گرفته است». فاکسکان می‌گوید عملیات کاری در حالی ادامه پیدا می‌کند که این شرکت متعهد به رعایت سیاست‌های پیشگری از ابتلای کارکنان به ویروس کرونا و اجرای دقیق پروتکل‌ها است.

رویترز می‌نویسد به سندی محرمانه دست پیدا کرده است که نشان می‌دهد کارمندان در «منطقه‌ی پر خطر» فوتیان باید همچنان در خانه به کار کردن ادامه دهند.

تنها بخش کوچکی از تولیدات فاکسکان برای آیفون‌‌های اپل در چین و در شهر شنژن انجام می‌گیرد و بخش اعظم این تولیدات مربوط به شهر ژنگژو در استان هنان است.

خبر ازسرگیری فعالیت عادی فاکسکان در شنژن در حالی منتشر می‌شود که این شرکت اخیراً مجبور شد فعالیت یکی از کارخانه‌های تولیدی آیفون را به دلیل شروع پیک جدید ویروس کرونا در چین متوقف کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات