اسپیکر هوشمند اپل با نمایشگر لمسی در راه است

دوشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
هوم‌پاد مینی اپل روی کف دست
هوم‌پاد جدید اپل با صفحه‌نمایش لمسی LCD در قسمت بالایی، به‌زودی معرفی می‌شود.
تبلیغات

اپل در حال کار روی هوم‌پادی جدید با صفحه‌نمایش لمسی است. طبق شایعات، کوپرتینویی‌ها قصد دارند این هوم‌پاد را نیمه‌ی اول سال ۲۰۲۴ (دی و بهمن ۱۴۰۲) معرفی و عرضه کنند.

خبرنگار بلومبرگ اولین‌بار در سال ۲۰۲۱ ادعا کرد که اپل روی هوم‌پاد جدیدی با نمایشگر و دوربین کار می‌کند. دو سال بعد، مینگ‌چی‌ کوئو، تحلیلگر اپل، بیان کرد که جدیدترین هوم‌پاد به نمایشگری ۷ اینچی مجهز خواهد بود که شرکت چینی آن را تولید می‌کند.

در سال ۲۰۲۳، افشاگری معروف گفت: «ظاهراً این دستگاه از طراحی تقریباً یکسانی با نسل دوم هوم‌پاد برخوردار خواهد بود؛ اما با صفحه‌نمایش لمسی LCD بزرگ در بالا به‌جای آرایه‌ی LED همراه می‌شود که در همه‌ی مدل‌های هوم پاد تا‌به‌امروز استفاده شده است.»

مدتی بعد تصاویری از نمونه اولیه‌ی دستگاه فاش شدند که صفحه‌ی LCD منحنی و محدبی را برای نمایش محتوا در بالای دستگاه نشان می‌دادند.

تصویر هوم پد اپل به رنگ سیاه و از بالا همراه نمایشگر روی آن

گزارش مربوط‌ به هوم‌پاد لمسی را منابع دیگری نیز تأیید و بیان کردند که این مدل با نام رمز B720 در مرحله‌ی توسعه‌ی پیشرفته قرار دارد و اسپیکر جدید اپل در آینده‌ای نزدیک رونمایی شود.

کد موجود در tvOS 17 نشان می‌دهد که Apple Music و Apple Podcasts اولین اپلیکیشن‌هایی هستند که برای سازگاری با فرمت نمایشگر جدید بازنویسی می‌شوند.

نمایشگر هوم‌پاد جدید هنگام پخش آهنگ یا پادکست، انیمیشنی رنگی براساس رنگ‌های آلبوم نشان می‌دهد. این صفحه‌نمایش می‌تواند اعلان‌های مهم را نیز نشان دهد.

ازآنجاکه هوم پاد ۲۰۲۳ حاوی تراشه‌ی S7 اپل واچ سری ۷ اپل بود، انتظار می‌رود جدیدترین مدل هوم‌پاد تراشه‌ی S9 اپل واچ اولترا ۲ را به‌ارث ببرد. این تراشه می‌تواند بسیاری از درخواست‌های سیری را به‌صورت محلی پردازش کند و سرعت و دقت بیشتری از نسل‌های قبل دارد.

اگر جدیدترین هوم پاد اپل با قیمتی مناسب و امکانات کاربردی عرضه شود، می‌توان انتظار داشت که بتواند فروش موفق هوم پاد مینی اپل را تکرار کند. مشخص نیست که قیمت اسپیکر جدید اپل چقدر خواهد بود.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات