اپل احتمالاً ایرپاد مکس ۲، هوم پاد مینی ۲ و مدل ارزان ایرپاد را سال ۲۰۲۴ عرضه می‌کند

جمعه ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۰
مطالعه 1 دقیقه
هدفون دور گوش ایرپاد مکس اپل داخل کیف هوشمند
به گفته‌ی یک افشاگر خوش‌سابقه، اپل در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۲۴ تولید انبوه نسل جدید ایرپاد مکس، نسل جدید هوم پاد مینی و مدل ارزان ایرپاد را شروع می‌کند.
تبلیغات

مینگ‌چی کو، افشاگر خوش‌سابقه‌ی متمرکز بر محصولات اپل، می‌گوید این شرکت در نیمه‌ی دوم سال آینده‌ی میلادی مدل جدید محصولات صوتی‌اش را در دسترس قرار می‌دهد. به گفته‌ی این افشاگر، اپل برای تولید نسل دوم ایرپاد مکس، نسل دوم هوم پاد مینی و مدل ارزان‌قیمت هدفون توگوشی ایرپاد آماده می‌شود. عرضه‌ی این محصولات در اواخر سال ۲۰۲۴ یا نیمه‌ی نخست سال ۲۰۲۵ آغاز خواهد شد.

اپل هدفون دورگوشی ایرپاد مکس را در سال ۲۰۲۰ رونمایی کرد و مطابق پیش‌بینی‌های مینگ‌چی کو، مدل جدید حداقل چهار سال پس از مدل اول در دسترس قرار می‌گیرد. شایعه‌های تأییدنشده می‌گویند اپل به‌زودی رنگ‌های جدیدی برای نسل اول ایرپاد مکس معرفی می‌کند.

اپل اسپیکر هوشمند هوم پاد مینی را نیز در سال ۲۰۲۰ عرضه کرد، اما یک سال بعد شاهد رونمایی رنگ‌های جدیدی برای این محصول بودیم. اپل به‌تازگی حسگر دما و رطوبت را در هوم پاد مینی فعال کرده است.

بر اساس گزارش 9to5Mac، اپل روی مدل جدیدی از هدفون‌های سری ایرپاد با قیمت کمتر از مدل‌های فعلی کار می‌کند. پیش‌تر از عبارت «ایرپاد لایت» برای اشاره به این هدفون‌ استفاده شده است. احتمالاً ایرپاد لایت با قیمت ۹۹ دلار روانه‌ی بازار خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات