تکرار شایعه قدیمی: هوم‌پاد بعدی اپل نمایشگر خمیده LCD دارد

پنج‌شنبه ۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۶
مطالعه 2 دقیقه
هوم پاد نسل جدید اپل (روشن شده) در بکگراند مشکی
شایعه شده است که هوم‌پاد آینده‌ی اپل به صفحه‌نمایش LCD خمیده مجهز می‌شود.
تبلیغات

اپل دو سال پس از توقف تولید نسل اول اسپیکرهای هوشمند خود، امسال نسل دوم هوم پاد را معرفی کرد. از آن زمان، شایعات بسیاری در مورد توسعه‌ی نمونه‌هایی از هوم پاد جدید توسط اپل، منتشر شده است. برخی از آن‌ها، به داشتن یک نمایشگر منحنی در بالای دستگاه اشاره می‌کنند.

بنابر گزارش یک افشاگر در ایکس، اپل روی هوم پاد جدیدی کار می‌کند که در قسمت بالای آن، صفحه‌نمایش لمسی بزرگی وجود دارد. ابعاد این نمایشگر بزرگ‌تر از هوم پاد فعلی خواهد بود.

هوم‌پاد اپل
نمونه‌ی اولیه هوم پاد جدید اپل

هوم‌پاد جدید فعلاً با کد B720 شناخته می‌شود و اپل، این دستگاه را وارد مرحله‌ی توسعه‌ی پیشرفته کرده است. بدین ترتیب انتظار داریم اسپیکر جدید اپل در آینده‌ای نزدیک رونمایی شود.

شواهدی در کد tvOS 17 وجود دارند که نشان می‌دهند اپل موزیک و اپل پادکست، اولین برنامه‌هایی هستند که بازنویسی شده‌اند تا با فرمت نمایشگر جدید این هوم پاد، سازگار شوند.

تصویر هوم پد اپل به رنگ سیاه و از بالا همراه نمایشگر روی آن
طرح مفهومی غیررسمی هوم‌پاد جدید اپل

بااینکه برای نظر دادن راجع‌به رابط کاربری خیلی زود است اما می‌توان مطمئن بود که هوم پاد جدید اپل، هماهنگی بسیار زیادی با گوشی آیفون خواهد داشت.

بر اساس کدهای فاش‌شده، نسل جدید هوم‌پاد از یک انیمیشن خاص و جذاب رنگی برای نشان دادن رنگ‌ کاور آلبوم آهنگ و کاور پادکست استفاده می‌کند. همچنین می‌توان از این نمایشگر برای پاسخ دادن به تماس‌ها و پیام‌ها استفاده کرد.

هرچند زمان دقیق معرفی هوم پاد جدید توسط اپل اعلام نشده است، اما بنابر گزارش مینگ‌چی کوئو، ممکن است در نیمه‌ی اول سال ۲۰۲۴ (دی و بهمن ۱۴۰۲) معرفی شود.

اگر هوم پاد جدید اپل با قیمتی مناسب و امکانات کاربردی عرضه شود، می‌توان انتظار داشت که بتواند فروش خوب هوم پاد مینی اپل را تکرار کند. مشخص نیست که قیمت اسپیکر جدید اپل چقدر خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات