فروشگاه برنامه ویندوز ۱۱ به هوش مصنوعی مجهز می‌شود

پنج‌شنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰
مطالعه 1 دقیقه
بخش AI Hub فروشگاه مایکروسافت
اضافه شدن AI Hub به فروشگاه ویندوز ۱۱، امکان بهره گرفتن از مزیت‌های هوش مصنوعی را دراختیار کاربران و توسعه‌دهندگان قرار می‌دهد.
تبلیغات

مایکروسافت قصد دارد تجربه‌ی کاربری فروشگاه ویندوز را با بهره‌گرفتن از هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی بهبود دهد. این شرکت اخیراً اعلام کرده که AI Hub را در فروشگاه برنامه‌ی ویندوز ۱۱ ارائه خواهد داد که هم برای کاربران و هم برای توسعه‌دهندگان، مزیت‌هایی به‌ارمغان می‌آورد.

به‌نوشته‌ی ورج، هدف اصلی AI Hub، ارائه ابزارها و منابعی است که به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد برنامه و اپلیکیشن‌های خود را با هوش مصنوعی توسعه داده و آن‌ها با بهبود دهند. برنامه‌نویسان همچنین قادر خواهند بود با فناوری‌هایی مثل یادگیری ماشینی و تحلیل داده‌ها، کارکرد و عملکرد اپلیکیشن‌های خود را ارتقاء دهند.

AI Hub به کاربران اجازه می‌دهد برنامه‌های هوشمند فروشگاه ویندوز ۱۱ را به‌راحتی پیدا و نصب کنند. این بخش از مایکروسافت استور شامل برنامه‌ها، بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی است که برپایه‌ی هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی توسعه داده شده‌اند. باتوجه به پیشرفت روزافزون هوش مصنوعی، این بخش از فروشگاه ویندوز، ظرفیت بالقوه‌ای برای رشد و توسعه دارد.

مایکروسافت با ارائه‌ی AI Hub در فروشگاه ویندوز ۱۱، فرصت جدیدی به توسعه‌دهندگان و کاربران خود می‌دهد تا از قدرت هوش مصنوعی و یادگیری ماشین استفاده کنند و از تجربه‌ی کاربری بهتر لذت ببرند. این اقدام غول فناوری اهل ردموند همچنین می‌تواند راهی برای توسعه و پیشرفت فناوری‌ هوش مصنوعی در حوزه‌ی نرم‌افزار و سیستم‌عامل‌های دیگر باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات