این کیبورد هیجان‌انگیز نمایشگر ۱۰٫۱ اینچ دارد

دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۹
مطالعه 3 دقیقه
کیبورد صفحه‌نمایش‌دار VisionBoard
Valmond کیبوردی مکانیکی را با ظاهری قدیمی و صفحه‌نمایش لمسی ۱۰ اینچی رونمایی کرد.
تبلیغات

برند Valmond به‌زودی کیبورد مکانیکی جدید VisionBoard را عرضه خواهد کرد. این کیبورد ظاهر قدیمی را با صفحه‌نمایش لمسی ترکیب کرده و به‌عنوان پروژه‌ای ایندی‌گوگو در تلاش برای کسب بودجه است.

کیبورد صفحه‌نمایش‌دار VisionBoard
ادیت ویدئو با کیبورد صفحه‌نمایش‌دار VisionBoard
رنگ‌های کیبورد VisionBoard از Valmond

کیبورد همه‌کاره و کوچک VisionBoard چیدمان ۸۴ کلیدی دارد که آن را کاربردی می‌کند. این کیبورد ساختاری واشری برای بهبود راحتی تایپ، همراه با کلیدهایی با جنس PBT بادوام دارد. گفته می‌شود که کلیدها تا ۵۰ میلیون بار ضربه کار خواهند کرد.

ویژگی برجسته‌ی کیبورد VisionBoard صفحه‌نمایش لمسی ۱۰٫۱ اینچی آن است که وضوح ۱٬۹۲۰ در ۴۴۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۶۰ هرتز دارد. صفحه‌نمایش به‌سمت بالا خم شده است تا استفاده‌ از آن ساده‌تر باشد و راحت‌تر دیده شود.

جابجایی صفحه‌ها در کیبورد صفحه‌نمایش‌دار VisionBoard
کیبورد صفحه‌نمایش‌دار VisionBoard

کیبورد VisionBoard با ویرایش ویدئو، عکاسی، برنامه‌نویسی، ویرایش موسیقی و بازی سازگار است. برای مثال، ویرایشگرهای ویدئو می‌توانند جدول زمانی ویدئو خود را روی صفحه‌کلید پیمایش کنند. عکاسان نیز می‌توانند ابزارها و منابع و فایل‌های منبع ضروری را روی صفحه‌ی کیبورد قرار دهند.

برنامه‌نویسان می‌توانند فضای کاری بصری خود را گسترش دهند و ویرایشگرهای موسیقی می‌توانند روی صفحه، ضبط، میکس و مسترینگ کنند. دراین‌بین، گیمرها نیز می‌توانند پنجره‌های چت خود را بدون ایجاد اختلال در نمایشگر اصلی بازی، روی کیبورد باز کنند.

کیبورد VisionBoard از اتصال تک‌کابلی USB تایپ C پشتیبانی می‌کند و شامل یک دکمه‌ی تنظیم صدا‌ی آسان است. کیبورد با هر دو سیستم‌عامل ویندوز و macOS سازگار است؛ اما کاربران macOS باید درایور خاص آن را نصب کنند.

کیبورد VisionBoard در دو رنگ مشکی و سفید عرضه می‌شود. قیمت کیبورد در برنامه‌های مختلف کمپین تأمین مالی متفاوت است و از ۱۷۹ دلار شروع می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات