با این ژنراتور غول‌پیکر، یک هفته کامل در طبیعت زندگی کنید

یک‌شنبه ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۳
مطالعه 2 دقیقه
ژنراتور برق Bluetti در فضای سبز
Bluetti چند ژنراتور جذاب در رویداد CES 2024 معرفی کرد که ظرفیت بسیار زیادی دارند و تا چند روز می‌توانید از آن‌ها برای تأمین برق بهره ببرید.
تبلیغات

رویداد CES 2024 از ۹ تا ۱۲ ژانویه (۱۹ تا ۲۲ دی ۱۴۰۲) در لاس‌وگاس برگزار خواهد شد و بسیاری از شرکت‌های حوزه‌ی فناوری از این فرصت برای نمایش جدیدترین دستاوردهایشان بهره می‌برند.

Bluetti نیز چند ژنراتور برق قدرتمند جدید در مراسم CES امسال ارائه خواهد داد که از بین آن‌ها می‌توان به SwapSolar و AC240 اشاره کرد. این محصولات دسترسی به منبع برق شبیه محیط خانه را در فضاهای بیرونی ممکن می‌کنند.

SwapSolar جدید Bluetti منبع عظیمی از انرژی الکتریکی را در فضای باز دردسترس کاربران قرار می‌دهد و قابلیت‌ حمل بالایی دارد. حتی می‌توان از این دستگاه برای تأمین برق یخچال قابل‌حمل Bluetti MultiCooler یا بسیاری دستگاه‌های دیگر استفاده کرد.

ژنراتور برق Bluetti در زیر خاک

در سایت رسمی Bluetti آمده است که AC180T با ظرفیت چشمگیر ۱٬۴۳۳ وات‌ساعت و خروجی ۱٬۸۰۰ وات در نوع خود ژنراتوری بسیار توانمند محسوب می‌شود.

همچنین، کاربران می‌توانند از ویژگی تعویض‌ باتری برای جابه‌جایی دو باتری ۷۱۶٫۸ وات‌ساعتی برای دریافت برق ثابت و فوری و بدون قطعی استفاده کنند.

ژنراتور برق Bluetti در طبیعت به همراه خانواده و خودرو آن ها

ژنراتورهای جدید Bluetti می‌توانند برق موردنیاز برای یخچال‌های کوچک قابل‌حمل و دستگاه‌های الکترونیکی دیگر مثل گوشی آیفون و تبلت را برای حدود یک هفته تأمین کنند و بدین‌ترتیب، از اوقات خود در فضای باز نهایت لذت را خواهید برد و به‌طور هم‌زمان به لوازم الکترونیکی دسترسی خواهید داشت.

ژنراتور برق Bluetti در فضای سبز
ژنراتور برق Bluetti AC2A و AC70

قیمت پاوربانک SolarSwap هنوز مشخص نیست؛ اما علاقه‌مندان می‌توانند کار با امکانات این محصول را به‌طور مستقیم در نمایشگاه CES 2024 تجربه کنند و درصورت تمایل در کمپین سرمایه‌گذاری جمعی Indiegogo آن نیز حضور داشته باشند. عرضه‌ی این ژنراتور برق نیز از ماه فوریه‌ی ۲۰۲۴ (اواخر بهمن ۱۴۰۲) آغاز خواهد شد.

از دیگر محصولات مورانتظار Bluetti می‌توان به AC2A و AC70 اشاره کرد که به‌ترتیب ۲۰۴ و ۷۶۸ وات‌ساعت ظرفیت دارند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات