این شارژر ۶۵ وات GaN از شارژر ۲۰ وات اپل ارزان‌تر است

یک‌شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
شارژر ۶۵ واتی AD653C در کنار آیفون ۱۵ پرو مکس
شارژ اقتصادی ۶۵ واتی برند CukTech تنها در ۳۰ دقیقه، ۵۶ درصد از باتری آیفون ۱۵ پرو مکس را شارژ می‌کند.
تبلیغات

شرکت چینی CukTech شارژ ۶۵ واتی گالیم نیترید (GaN) را با مدل AD653C رونمایی کرد. این شارژر ابعاد ۵۳ در ۵۳٫۹ در ۲۸ میلی‌متر دارد. رنگ بدنه‌ی این شارژر خاکستری است و به‌گفته‌ی گیزموچاینا، CukTech از مواد مقاوم دربرابر آتش در شارژر AD653C به‌کار برده است. این شارژر ۶۵ واتی دو شاخه‌ی تاشو دارد و برای افرادی مناسب است که زیاد سفر می‌کنند.

شارژر AD653C از سه درگاه خروجی ۶۵ وات و ۳۳ وات USB-C و یک درگاه ۲۲٫۵ وات USB-A بهره می‌برد و امکان شارژ هم‌زمان سه دستگاه را فراهم می‌کند. هنگامی‌که همه‌ی درگاه‌های این شارژر در حال استفاده هستند، ظرفیت خروجی به 45W + 5V3A می‌رسد.

مشخصات کلی شارژر ۶۵ واتی AD653C
شارژر ۶۵ واتی AD653C در پس زمینه آبی

اندازه‌ی شارژر ۶۵ واتی AD653C تقریباً ۴۸ درصد از شارژر ۶۷ وات اپل MKU63ZM/A کوچک‌تر است. CukTech معتقد است این شارژر در ۲۰ دقیقه، ۸۰ درصد از باتری شیائومی ۱۴ را شارژ می‌کند. این شارژر ۶۷ واتی تنها در ۳۰ دقیقه، ۵۶ درصد از باتری آیفون ۱۵ پرو مکس و ۶۸ درصد از باتری سامسونگ گلکسی اس ۲۳ اولترا و ۵۵ درصد از باتری لپ تاپ مک بوک ایر را شارژ می‌کند.

شارژر AD653C از قابلیت محافظت دربرابر جریان ولتاژ بیش‌ازحد و محافظت دربرابر دمای بیش‌ازحد بهره می‌برد. به‌لطف فناوری Adapt Charge، توان شارژ نسبت به هر دستگاه در این شارژر ۶۵ واتی تنظیم می‌شود.

AD653C از فناوری شارژ سریع PD، فناوری PPS، فناوری QC، فناوری FCP و SCP پشتیبانی می‌کند که باعث سازگاری آن با گوشی ویوو، گوشی شیائومی، گوشی هواوی، گوشی آیفون، گوشی سامسونگ و گوشی اوپو می‌شود.

قیمت شارژر ۶۵ واتی CukTech با تبدیل نرخ ارز نزدیک ۶۵۰ هزار تومان است که یک‌چهارم قیمت شارژر اپل با توان ۶۷ وات است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات