شیشه‌ی UTG در گلکسی Z Flip سامسونگ زیر پوشش محافظ پلاستیکی قرار دارد

جمعه ۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
در جدیدترین ویدئو از کالبدشکافی گلکسی Z Flip سامسونگ، محل تعبیه‌ی شیشه‌ی UTG مشخص شده است.
تبلیغات

پیش‌تر، کانال یوتیوب JerryRigEverything با آزمودن جدیدترین گوشی تاشدنی سامسونگ، نشان داد نمایشگر گلکسی Z Flip درست همانند پلاستیک خراش برمی‌دارد. حال سوالی‌که پیش می‌آید این است که شیشه‌ی UTG دقیقا کجای نمایشگر است؟ گرداننده‌ی کانال یادشده، زک نلسون، با کالبدشکافی کامل این گوشی تاشدنی، لایه‌ی مذکور را پیدا کرده و متوجه شده است UTG زیر پوشش محافظ پلاستیکی قرار دارد. در این ویدئو، جدا کردن لایه‌ی پلاستیکی نه‌تنها به نمایشگر آسیب جدی وارد می‌کند، بلکه باعث شکستن لایه‌ی شیشه‌ای می‌شود.

درنتیجه، استفاده از شیشه‌ی UTG سبب مقاومت نمایشگر دربرابر خراشیدگی نخواهد شد و کاربران هنوز هنگام استفاده از گوشی تاشدنی جدید سامسونگ باید محتاطانه عمل کنند. البته سامسونگ، نقطه‌ی ضعف دیگری را در گوشی‌های هوشمند تاشدنی بهبود بخشیده و لولا را بازطراحی کرده است. لولای جدید با نام Hideaway Hinge، طراحی کاملا جدیدی دارد و همان‌گونه که در ویدئو مشاهده می‌شود، چرخ‌دنده‌ها و فنرهای به‌کاررفته کمک می‌کنند گوشی در هر زاویه‌ای تا آخر ویدئو دوام بیاورد. همچنین برس‌هایی در کناره‌های مکانیزم لولا و سرتاسر فریم‌های فلزی قاب بالا و پایین، به‌منظور جلوگیری از ورود گردو‌غبار تعبیه شده است.

اگر کنجکاو هستید که چه‌چیزی درون گلکسی Z Flip به‌کار رفته است، ولی توانایی دمونتاژ کامل ساختار آن را ندارید، ویدئوی کالبدشکافی این محصول را تماشا کنید. درهرصورت، کابل نواری که با عبور از میانه‌ی لولا، نیمه‌ی بالا و پایین گوشی را به‌هم متصل می‌کند، سبب شده تا طراحی گوشی تاشدنی سامسونگ واقعا جذاب باشد. باتری گلکسی Z Flip به‌دلیل محدودیت وزن و فضا، به دو بخش تقسیم شده است؛ در نیمه‌ی بالایی دستگاه، باتری کوچک‌تر بوده و ظرفیت آن ۹۳۰ میلی‌آمپرساعت است و در همین حال، باتری در نیمه‌ی پایینی ظرفیت بیشتری درحدود ۳۳۰۰ میلی‌آمپرساعت دارد. باتری در نیمه‌ی پایین دستگاه، کویل شارژ بی‌سیم Qi، درگاه USB-C و اسپیکر را نیز شامل می‌شود.

فروش اولیه‌ی سامسونگ گلکسی Z Flip با قدرت ادامه دارد. تنها چند روز پس از اینکه تمامی موجودی این محصول در ایالات متحده فروخته شد، دیروز نیز تمام گوشی‌های تاشدنی جدیدی که سامسونگ به بازار فیلیپین عرضه کرده بود، به‌فروش رسیدند.

قیمت گوشی، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی سامسونگ نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های سری S، J، M و A سامسونگ و گالری تصاویر رسمی این محصولات همگی در بخش محصولات در دسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات