سامسونگ تبلت گلکسی تب اکتیو پرو را با قلم S Pen رونمایی کرد

شنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۲
مطالعه 2 دقیقه
دو سال از رونمایی آخرین تبلت سامسونگ می‌گذرد؛ اما IFA امسال این طلسم دوساله را شکسته است.
تبلیغات

سامسونگ در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۹ تازه‌ترین تبلت خود با نام گلکسی تب اکتیو پرو را رونمایی کرد. این تبلت سامسونگ نسخه‌ی به‌روزتر و کامل‌تری از تبلت گلکسی تب اکتیو ۲ محسوب می‌شود. سامسونگ گلکسی تب اکتیو پرو تبلتی با صفحه‌نمایش ۱۰ اینچی است که برای استفاده از حالت Samsung DeX بسیار مناسب است. قابلیت DeX فضای دسکتاپ قابل‌حملی ارائه می‌دهد و تبلت شما را به حالت دسکتاپ تبدیل می‌کند. رزولوشن این تبلت خوش‌ساخت سامسونگ ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل است.

این تبلت به‌گونه‌ای طراحی شده است که حتی با دستکش‌های ضخیم نیز کار می‌کند. همچنین، به قلم S Pen نیز مجهز شده که در گوشه‌ی بالا سمت راست قرار گرفته است و کلیدهای سخت‌افزاری در زیر صفحه تعبیه شده‌اند.

گلکسی تب اکتیو پرو در برابر آب و گردوغبار مقاوم است و گواهینامه‌ی IP68 دارد و دربرابر سقوط از ارتفاع حداکثر ۱.۲ متری نیز مقاوم است. این تبلت چهار گیگابایت حافظه‌ی رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی دارد که به‌کمک کارت حافظه‌ی microSD تا ۵۱۲ گیگابایت افزایش پیدا می‌کند. سامسونگ درباره‌ی پردازنده و نام تراشه‌ی به‌کاررفته در این تبلت صحبتی نکرده؛ اما براساس اطلاعات گیک‌بنچ، پردازنده‌ی به‌کاررفته در این تبلت تازه‌کار باید اسنپدراگون ۷۱۰ باشد.

گلکسی تب اکتیو پرو / Samsung Galaxy Tab Active Pro

سیستم‌عامل تبلت جدید سامسونگ اندروید ۹ پای است و باتری آن ۷,۶۰۰ میلی‌آمپرساعت ظرفیت دارد. دوربین اصلی گلکسی تب اکتیو پرو ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی آن ۸ مگاپیکسلی است. کره‌ای تبلت جدیدشان را اول اکتبر (نهم مهر) وارد بازار آلمان می‌کنند. قیمت نسخه وای‌فای این تبلت ۶۰۰ یورو و قیمت مدل LTE آن ۶۷۹ یورو است. این تبلت بیشتر برای کاربران تجاری تولید شده و عموم مردم را بازار هدف خود نمی‌داند. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات