هواوی میت ایکس احتمالا با پردازنده Kirin 990 به بازار عرضه می‌شود

چهارشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
با عرضه‌ی دیرهنگام هواوی میت ایکس، این شرکت چینی فرصت دارد از جدیدترین پرچم‌دار پردازنده‌هایش، یعنی کرین ۹۹۰، در آن استفاده کند.
تبلیغات

ممکن است مزایای بازاریابی بسیاری در عرضه‌ی زودهنگام اولین محصول به بازار وجود داشته باشد؛ اما گاهی اوقات برداشتن یک گام به عقب مزایای بسیاری دارد؛ ازاین‌رو، سامسونگ ممکن است به‌طور ناخواسته هواوی را از سردرگمی یافتن ضعف‌ها و عیب‌های گوشی‌های تاشو نجات داده باشد. اکنون با عرضه‌ی میت ایکس در اواخر سال جاری، این گوشی هوشمند می‌تواند از پردازنده‌ی کرین ۹۹۰، جدیدترین پردازنده‌ی هواوی، بهره‌مند شود.

از سال گذشته، همواره شایعاتی درباره‌ی پرچم‌دار بعدی پردازنده‌های هواوی، کرین ۹۹۰، مطرح بوده است. هواوی پی ۳۰ با پردازنده‌ی کرین ۹۸۰ عرضه شده و اخبار حاکی از آن است که میت ۳۰ پرو با پردازنده‌ی کرین ۹۸۵ عرضه خواهد شد. درهرحال، تا ماه آینده مشخص خواهد شد خانواده‌ی میت ۳۰ از چه پردازنده‌ای بهره‌ خواهد برد.

اطلاعات کمی درباره‌ی پردازنده کرین ۹۹۰ به بیرون درز کرده؛ اما ممکن است این تنها تغییر موجود برای  میت ایکس هواوی نباشد و ممکن است دوربین چهارگانه پی ۳۰ پرو را به‌ارث ببرد که به حسگر RYYB مجهز است. با‌این‌حال، شاید بیشتر کاربران به تغییراتی علاقه‌مند باشند که هواوی درزمینه‌ی طراحی و مکانیزم تاشوندگی ایجاد کرده است.

به‌گفته GadgetMatch، هواوی از راه‌حلی بهره برده است که در آن، صفحه‌ی حساسی را که در همه‌ی اوقات درمعرض فضای باز قرار دارد، به‌وسیله‌ی محافظ صفحه پوشش دهد. هواوی دکمه‌ی بازکردن گوشی را طوری طراحی کرده است که به‌طور اتفاقی دست کاربران با آن برخورد نکند و ناخواسته باز نشود.

این غول فناوری چینی تاریخی برای عرضه‌ی مجدد میت ایکس مشخص نکرده است؛ اما نشانه‌ها از عرضه آن در نوامبر حکایت می‌کنند. این کار زمان زیادی به هواوی می‌دهد تا قبل از اینکه آن را به‌دست کاربران برساند، آزمایش‌های بیشتری روی آن انجام دهد. با توجه به اینکه سامسونگ باعث افت اعتماد عمومی به تلفن‌های تاشو شده است، هواوی درواقع گزینه‌های زیادی پیش رو ندارد؛ ولی باید محتاطانه قدم بردارد، حتی اگر به‌بهای عرضه‌ی دیرهنگام محصولش تمام شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات