نمایشگر وان پلاس 7 پرو امتیاز +A را از دیسپلی میت دریافت کرد

دوشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۰
مطالعه 3 دقیقه
گوشی هوشمند وان‌پلاس ۷ پرو موفق به کسب امتیاز  +A از دیسپلی میت شده است.
تبلیغات

وان‌پلاس قصد دارد در تاریخ ۱۴ می (۲۴ اردیبهشت) گوشی‌های جدید سری وان‌پلاس ۷ خود را معرفی کند، اما به‌نظر می‌رسد مدل رده‌بالای این سری محصولات از قبل در حال ایجاد هیجان در کاربران است. دیسپلی‌میت براساس بررسی‌های انجام‌شده در آزمایشگاه خود، به نمایشگر گوشی‌ هوشمند وان‌پلاس ۷ پرو امتیاز +A داده است. این امتیاز نشان می‌دهد گوشی مورد انتظار وان‌پلاس به یکی از بهترین صفحه‌نمایش‌های موجود در بازار مجهز شده است. حتی اگر وان‌پلاس ۷ پرو در ۲۴ اردیبهشت معرفی نشود، واضح است که محصول یادشده از پنلی بسیار باکیفیت و رده‌بالا بهره خواهد برد. با به‌دست آمدن این امتیاز، گوشی وان‌پلاس ۷ پرو از نظر کیفیت نمایشگر درکنار گوشی‌های دیگری چون سامسونگ گلکسی اس ۱۰ قرار خواهد گرفت زیرا پرچم‌دار فعلی سامسونگ نیز امتیاز +A را از دیسپلی‌میت کسب کرده است.

در آزمایشگاه دیسپلی‌میت با استفاده از تجهیزات حرفه‌ای، آزمایش‌های مختلفی روی نمایشگرها انجام شده و صفحه‌نمایش مورد نظر پس از انجام تحلیل‌های ریاضی از نظر عملکرد و مقایسه با سایر محصولات امتیازدهی خواهد شد. اگر با DxOMark آشنایی داشته باشید، می‌توانید دیسپلی‌میت را آزمایشگاهی شبیه به آن ولی برای نمایشگرها در نظر بگیرید. تاکنون مشخص شده که گوشی جدید وان‌پلاس، گوشی‌ هوشمندی است که صفحه‌نمایش آن دقت رنگ، روشنایی، کنتراست و تراکم پیکسلی بهتری ارائه می‌دهد و نتیجه آن تولید تصاویری واضح‌تر و بهبود تجربه‌ی تماشای محتوا خواهد بود.

علاوه‌بر این، وان‌پلاس ۷ پرو تاییدیه‌ی ‌‌VDE را به‌دلیل قابلیت فیلتر کردن رنگ آبی دریافت کرده است. این دستگاه به‌دلیل قابلیت فیلتر کردن نور آبی، تاییدیه‌ی امن برای چشم را نیز کسب کرده است.

ما هنوز نمی‌دانیم صفحه‌نمایش گوشی وان‌پلاس ۸ پرو از چه نوعی خواهد بود اما براساس برخی از گزارش‌ها و اطلاعاتی که قبلا در مورد این محصول فاش شده، انتظار می‌رود از یک نمایشگر ۶.۷ اینچی QHD پلاس با وضوح تصویری ۳۱۲۰ در ۱۴۴۰ پیکسل بهره ببرد. علاوه‌بر این، گفته شده که نرخ فریم رفرش نمایشگر این گوشی ۹۰ هرتز خواهد بود. هرچه نرخ فریم رفرش بالاتر باشد، لمس‌های کاربر روی نمایشگر نرم‌تر و تجربه‌ی کاربری بهتری ارائه خواهد شد که این مورد به‌خصوص در بازی‌ها می‌تواند بسیار مفید واقع شود. طبق شایعات، نوع اولد برای پنل یادشده در نظر گرفته شده است که در گوشه‌ها کمی خمیدگی نیز خواهد داشت.

اخیرا شرکت وان‌پلاس اعلام کرده که وان‌پلاس ۷ پرو به دوربین سه‌گانه‌ی اصلی مجهز خواهد بود که این مورد پیش‌بینی‌های قبلی را هم تأیید می‌کند. به‌هرحال با نزدیک‌تر شدن به زمان معرفی رسمی این محصول جزئیات بیشتری در مورد آن به‌دست خواهیم آورد. هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت گوشی مذکور در دست نیست اما قطعا با گران‌ترین وان‌پلاس تولید شده تا به امروز رو‌به‌رو خواهیم بود.

نظر شما در مورد وان‌پلاس ۷ پرو چیست؟ آیا این گوشی همچنان لقب قاتل پرچمداران گران‌قیمت را یدک خواهد کشید یا خود نیز به یکی از آن‌ها بدل خواهد شد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات