رندرهای فاش‌شده طراحی احتمالی سامسونگ گلکسی A21 را نشان می‌دهند

چهارشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
رندرهای جدیدی فاش شده است که طراحی یکی از مدل ۲۰۲۰ گلکسی A21 سامسونگ را نشان می‌دهد.
تبلیغات

سامسونگ برای سری گلکسی A خود در سال ۲۰۲۰، نام‌های A11 تا A91 را رزرو کرده است. یکی از محصولات پایین‌رده‌‌ی سری A، گوشی گلکسی A21 است که در چند رندر دیده شده است.

سامسونگ گلکسی A21 در صفحه‌نمایش خود برای دوربین سلفی بریدگی دارد و سوراخی که کنار دوربین قرار گرفته، حسگر نور محیط است. به‌نظر می‌رسد حفره‌ی درون صفحه‌نمایش برای مدل‌های پیشرفته‌تری مانند A51 و A71 محفوظ است که چند روز پیش معرفی شدند.

گلکسی A21 دوربینی سه‌گانه در پشت خود خواهد داشت. اگر دوربین‌ها شبیه گلکسی A20s باشند، پس سه دوربین عریض و اولتراواید و تشخیص عمق را خواهیم داشت. همچنین حسگر اثرانگشت در پنل پشتی جای گرفته است.

رندرهای گلکسی A21
رندرهای گلکسی A21
رندرهای گلکسی A21
رندرهای گلکسی A21

سامسونگ گلکسی A01 نیز بخشی از این اطلاعات فاش شده بود؛ اما سامسونگ ساعاتی بعد آن را معرفی کرد. به‌نظر می‌رسد دستگاه معرفی‌شده کم‌وبیش با رندر فاش‌شده شباهت داشته است.

سری گلکسی A برای سال ۲۰۲۰ مدل‌های بیشتری در انتظار معرفی دارد که عبارت‌اند از گوشی‌هایی برای پرکردن شکاف فعلی تا مدل A51 و نیز چندین نمونه‌ی قدرتمندتر که با عنوان گلکسی نوت ۱۰ لایت و اس ۱۰ لایت عرضه خواهند شد.

قیمت به‌روز، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی سامسونگ نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های سری S، J، M و A سامسونگ و گالری تصاویر رسمی این محصولات همگی در بخش محصولات دردسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات