گلکسی A01 با نمایشگر ۵.۷ اینچی HD رونمایی شد

سه‌شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۳
مطالعه 2 دقیقه
گوشی گلکسی A01 سامسونگ بی‌سروصدا رونمایی شد و برخی از جزییات مشخصات این محصول در دسترس قرار گرفت.
تبلیغات

گوشی گلکسی A01 سامسونگ با یک صفحه‌نمایش ۵.۷ اینچی Infinity-V ساخته شده و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی آن در بریدگی بالای صفحه قرار گرفته است. این نمایشگر دارای پنل LCD با وضوح +720p بوده و گوشه‌های آن منحنی است.

در قسمت پشتی گوشی سامسونگ گلکسی A01، یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و حسگر عمق ۲ مگاپیکسلی وجود دارد. هیچ تأیید رسمی از کیفیت فیلم‌برداری این مدل وجود ندارد، اما براساس حدس و گمان این گوشی با قابلیت ضبط فیلم 1080p ارائه خواهد شد.

گلکسی A01 از یک تراشه‌ی نامشخص به‌همراه پردازنده‌ی هشت هسته‌ای بهره می‌برد. در بخش حافظه رم شاهد ظرفیت ۲ گیگابایتی هستیم. همچنین ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی در این گوشی هوشمند ارائه شده و گلکسی A01 تا ۵۱۲ گیگابایت کارت حافظه microSD پشتیبانی خواهد کرد.

galaxy a01

جک هدفون ۳/۵ میلی‌متری بالای گوشی به‌همراه گیرنده‌ی رادیویی FM ارائه شده است. این گوشی هوشمند از باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری ساعتی بهره می‌برد اما هنوز جزئیاتی مانند قابلیت شارژر سریع فاش نشده است.

هنوز هیچ حرفی در مورد زمان عرضه‌ی Samsung Galaxy A01 در بازارهای مختلف زده نشده است. از سوی دیگر به قیمت آن نیز دقیق اشاره نشده اما باتوجه به اینکه ظاهرا گوشی هوشمند یک محصول سفارشی است، احتمالا با برچسب قیمتی بالای ۱۰۰ یورو به بازار عرضه خواهد شد. گوشی گلکسی A01 سامسونگ در سه رنگ مشکی، آبی و قرمز در دسترس قرار خواهد گرفت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات