طراحی مفهومی آیفون 11 با دوربین سه‌گانه در ویدئوی جدیدی رویت شد

سه‌شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۱
مطالعه 2 دقیقه
ویدئوی جدیدی در یوتیوب به اشتراک گذاشته شده است که طراحی مفهومی آیفون ۱۱ را با دوربین سه‌گانه در پنل پشتی و زبان طراحی مشابه آیپدپرو به‌همراه پورت USB-C نشان ‌می‌دهد.
تبلیغات

ویدئوی جدیدی به‌اشتراک گذاشته شده از طریق ConceptsiPhone در یوتیوب، طراحی مفهومی آیفون ۱۱ را به‌خوبی نشان ‌می‌دهد. ظاهرا باید منتظر معرفی دستگاهی با المان های طراحی آیپد پرو باشیم که با زبان طراحی آیفون ۱۰  اپل ترکیب شده‌ است.  

در ویدئوی منتشرشده، آیفون ۱۱ اپل با پورت USB-C به‌جای پورت لایتنینگ به‌تصویر کشیده شده است؛ هرچند شایعاتی که اخیرا در مورد آیفون ۱۱ منتشرشده بود، چنین قضیه‌ای را رد می‌کرد. 

آیفون 11

در ویدئوی منتشرشده، دوربین سه‌گانه در پنل پشتی نشان داده شده است. بی‌شک می‌توان طراحی مفهومی آیفون ۱۱ با قاب مربع‌شکل را یکی از بهترین طراحی‌های ارائه‌شده از این دستگاه تاکنون دانست. تصاویر مربوط به این نمونه‌ی مفهومی نشان از این دارد که بریدگی بالای نمایشگر کوچکتر طراحی شده و اسپیکر استاندارد نیز تقریبا با نوار فولاد ضد زنگ دور گوشی یکپارچه شده است. در بخشی از ویدئو نشان می‌دهد که آیفون ۱۱ قرار است با Touch ID معرفی شود. باتوجه به اینکه فناروی تایید هویت فیس‌آیدی از تاچ‌آیدی به‌صورت قابل‌توجهی ایمن‌تر است، بعید به‌نظر می‌رسد اپل قصد داشته باشد گوشی هوشمند خود را تنها با فناوری‌های تایید هویت نسل قبل به بازار معرفی کند.   

در حالی که گوشی‌های آیفون XS و آیفون XS Max با دوربین دوگانه معرفی شدند، خبرهای غیررسمی حاکی از آن است که آیفون ۱۱ با دوربین سه‌گانه در پنل پشتی رونمایی خواهد شد. مدل به‌روزرسانی‌شده‌ی آیفون XR نیز با دوربین دوگانه و در اصل یک دوربین بیشتر از نسخه‌ی قبلی به بازار عرضه خواهد شد.

در ادامه می‌توانید تصاویری از ویدئوی به‌اشتراک گذاشته شده از طریق ConceptsiPhone را مشاهده کنید: 

آیفون 11 اپل
آیفون 11 اپل
آیفون 11 اپل
آیفون 11 اپل

نظر شما درباره‌ی طراحی مفهومی آیفون ۱۱ چیست؟ آیا طراحی آیفون ۱۱ را با زبان طراحی آیفون ۵ می‌پسندید؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات