نسخه 5G می میکس 3 شیائومی ۵ اسفند ماه رونمایی می‌شود

پنج‌شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷
مطالعه 1 دقیقه
شیائومی تایید کرده که مراسمی را به تاریخ ۵ اسفندماه در جریان MWC 2019 برگزار خواهد کرد. انتظار می‌رود شیائومی طی این مراسم نسخه‌ی 5G می میکس را رونمایی کند.
تبلیغات

شیائومی اواخر سال ۲۰۱۸ میلادی از نسل جدید گوشی‌ هوشمند بدون حاشیه‌ی خود که می‌ میکس ۳ نام دارد، رونمایی کرد. می‌ میکس ۳ با بهره‌گیری از سازوکار کشویی، دوربین سلفی را نیز از پنل جلویی حذف کرد و به یک گوشی‌ هوشمند کاملا بدون حاشیه بدل شد. شیائومی وعده داده بود تا نسخه‌ی مجهز به 5G می میکس ۳ را فصل اول ۲۰۱۹ راهی بازار کند؛ حال با تایید برگزاری مراسمی در تاریخ ۵ اسفند ماه طی کنگره جهانی موبایل بارسلونا، به نظر می‌رسد باید شاهد رونمایی از می میکس با پشتیبانی از شبکه‌ی ارتباطی 5G در این مراسم باشیم.

البته دعوتنامه‌ی شیائومی اطلاعاتی را در رابطه با اینکه چینی‌ها از می میکس ۵ جی رونمایی خواهند کرد، ارائه نکرده است، اما به نظر می‌رسد در این مراسم شاهد هنرنمایی می میکس ۳ با سازوکار کشویی و همچنین پشتیبانی از شبکه‌های ارتباطی 5G خواهیم بود.

انتظار می‌رود در جریان کنگره جهانی موبایل بارسلونا شاهد رونمایی از گوشی‌های هوشمند با پشتیبانی از ۵ جی متعددی باشیم. به نظر می‌رسد اوپو نیز طی MWC 2019 گوشی هوشمند خود مجهز به دوربین با زوم اپتیکال ۱۰ برابری را رونمایی کند.

نسل جدید گوشی‌ هوشمند شیائومی با بهره‌گیری از تراشه‌ی مودم X50 کوالکام راهی بازار خواهد شد که دست یافتن به سرعت گیگابیتی را برای کاربران فراهم می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات