اوپو گوشی مجهز به دوربینی با قابلیت زوم اپتیکال ۱۰ برابری رونمایی می‌کند

دوشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
اوپو دعوت‌نامه‌ی مراسم رونمایی گوشی هوشمندی را برای رسانه‌ها ارسال کرده که به دوربینی با قابلیت زوم اپتیکال دَه برابری مجهز است. این مراسم دو روز دیگر برگزار می‌شود.
تبلیغات

شرکت اوپو دو سال پیش، در همایش کنگره‌ی جهانی موبایل بارسلونا ۲۰۱۷ حضور پیدا کرد و توجهات بسیاری را به‌سمت خود جلب کرد. آنچه در آن زمان اوپو را بر سر زبان‌ها انداخت، معرفی گوشی جدید نبود. این شرکت در MWC 2017، نخستین دوربین دوگانه‌ی دنیا با امکان زوم اپتیکال پنج برابری را رونمایی کرد. 

ظاهرا Oppo قصد دارد در روزهای آینده، اقدام مشابهی انجام دهد. این شرکت ساعاتی پیش دعوت‌نامه‌ی مراسمی ویژه را برای رسانه‌ها ارسال کرد؛ مراسمی که ظاهرا به رونمایی گوشی مجهز به دوربینی با امکان زوم اپتیکال دَه برابری مربوط است. این مراسم قرار است روز شانزدهم ژانویه‌ی ۲۰۱۹ (برابر با ۲۶ دی ۱۳۹۷) در شهر پکن برگزار شود. 

دوربین‌هایی که توانایی زوم پنج برابری دارند، درواقع، از لنزهای 5P به‌همراه منشوری ویژه با زاویه‌ی ۹۰ درجه بهره می‌برند که نور را مستقیما به‌‌ درون حسگری هدایت می‌کند که به‌صورت عمودی جای‌گذاری شده است. افزون‌براین، سیستم OIS (لرزش‌گیر اپتیکال) در سمت دیگر قرار می‌گیرد تا حتی هنگام زوم حداکثری نیز بتواند کارش را انجام دهد.

اوپو / Oppo

فعلا مشخص نیست آیا اوپو قصد دارد چهارشنبه‌ی هفته‌ی جاری گوشی هوشمندی مجهز به این دوربین را رونمایی کند که آماده‌ی عرضه به بازار باشد یا اینکه این دستگاه فعلا قرار است درحد نمونه‌ی اولیه باشد. ازآنجاکه هنوز گوشی هوشمند اوپو با دوربینی با امکان زوم اپتیکال پنج برابری روانه‌ی بازار نشده، احتمال می‌دهیم محصولی که این شرکت می‌خواهد معرفی کند، بیشتر شبیه پروتوتایپ باشد. 

گفتنی است مدتی پیش صفحه‌ی توییتر آیس یونیورس به‌نقل از یکی از مقام‌های رسمی اوپو مدعی شده بود این شرکت قصد دارد در جریان نمایشگاه CES 2019 یا MWC 2019، به‌صورت رسمی این فناوری را رونمایی کند. درهرصورت حتی اگر اوپو چنین دوربینی را معرفی کند، احتمالا به این‌ زودی‌‌ها آن را در دستگاه هوشمندی نخواهیم دید. دوربین با قابلیت زوم اپتیکال پنج برابری این شرکت عملکرد قدرتمندی داشت؛ اما هیچ‌گاه در دستگاه هوشمند استفاده نشد.

درپایان، از شما دعوت می‌کنیم به‌منظور مشاهده‌ی مشخصات فنی و قیمت گوشی موبایل به بانک محصولات زومیت مراجعه کنید. در این بخش از وب‌سایت، امکان مشاهده‌ی قیمت گوشی اپل، سامسونگ، هواوی، وان‌پلاس و اوپو به‌همراه گالری تصاویر و اخبار و مقالات مرتبط با آن‌ها برای شما فراهم شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات