گوگل احتمالا پیکسل 3 لایت XL را با اسنپدراگون 710 و 6 گیگابایت رم عرضه خواهد کرد

سه‌شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۱
مطالعه 2 دقیقه
بر اساس اطلاعات منتشرشده در وبسایت بنچمارگ‌بنچ GeekBench، احتمالا نسخه‌ی لایت پیکسل ۳ XL بیشترین میزان رم را در بین گوشی‌های پیکسل خواهد داشت.
تبلیغات

اطلاعات گوشی پیکسل ۳ لایت XL در وبسایت گیک‌بنچ رؤیت شد. بر اساس این اطلاعات، گوشی یادشده به اسنپدراگون ۷۱۰ مجهز است. پیکسل ۳ لایت XL کمی از پیکسل ۳ لایت و چند گوشی هم‌رده‌ی دیگر مانند گلکسی A8s و نوکیا 8.1 که از اسنپدراگون ۶۷۰ بهره می‌برند، سریع‌تر است.

بر اساس بنچمارک گیک‌بنچ گوشی موردبحث علاوه‌بر پردازنده‌ی سریع‌تر به میزان رم بیشتری نیز مجهز شده است. اگر اطلاعات منتشرشده صحت داشته باشند، پیکسل ۳ لایت XL با ۶ گیگابایت رم بیشترین مقدار رم بین تمام گوشی‌های گوگل را به خود اختصاص داده است. پیکسل ۳ و پیکسل ۳ XL هر دو دارای ۴ گیگابایت رم هستند و اخبار منتشرشده در مورد پیکسل ۳ لایت نیز همین میزان رم را برای این گوشی تأیید می‌کنند.

هر دو تراشه‌ی اسنپدراگون ۷۱۰ و ۶۷۰ لیتوگرافی ۱۰ نانومتری دارند و از لحاظ سخت‌افزای شباهت زیادی دارند. هر دو تراشه از دو هسته‌ی A75 و ۶ هسته‌ی A55 بهره می‌برند که البته فرکانس هسته‌های A75 در اسنپدراگون ۷۱۰ به میزان ۰.۲ گیگاهرتز بیشتر از فرکانس ۲.۰ گیگاهرتزی هسته‌های A75 در اسنپدراگون ۶۷۰ است. این تفاوت اندک هرچند ممکن است به‌تنهایی تفاوت چندانی در عملکرد ایجاد نکند، اما وقتی در کنار دو گیگابایت رم بیشتر قرار گیرد می‌تواند عملکرد کلی دستگاه را بهبود ببخشد.

همان‌طور که در تصویر می‌بینید، نام گوشی در گیک‌بنچ Foxconn Pixel 3 XL درج شده است که مسلما نام نهایی این محصول نخواهد بود. شرکت تایوانی فاکسکان بزرگترین تولیدکننده‌ی قراردادی حوزه‌ی الکترونیک است که تولید پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال را نیز بر عهده دارد. همچنین بخش زیادی از آیفون‌های اپل نیز توسط این شرکت تولید می‌شوند.

GeekBench

اطلاعاتی که پیش‌تر در مورد پیکسل ۳ لایت XL منتشر شده بود، از نمایشگر ۶ اینچی این دستگاه با رزولوشن Full HD پلاس خبر می‌داد؛ اما درحالی‌که تصاویر پیکسل ۳ لایت چندین بار منتشر شده‌اند، تاکنون تصویری از نسخه‌ی بزرگتر انتشار نیافته است. همچنین در مورد زمان معرفی یا قیمت نسخه‌های لایت پیکسل ۳ هیچ اطلاعی در دست نیست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات