نسخه دیگری از گلکسی اس 10 سامسونگ با پشتیبانی از شبکه 5G معرفی می‌شود

جمعه ۱۶ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
انتظار می‌رود سامسونگ، نسخه‌ی دیگری از گلکسی اس ۱۰ را با امکان پشتیبانی از شبکه‌ی 5G به بازار عرضه کند.
تبلیغات

با معرفی گلکسی نوت ۹، سامسونگ سخت در تلاش است تا گوشی هوشمند پرچمدار بعدی خود را برای فصل اول سال ۲۰۱۹ آماده‌ی رونمایی کند. براساس آخرین گزارش‌ها، انتظار می‌رود کره‌ای سه‌ نسخه‌ی مختلف از گلکسی اس ۱۰ با کد‌ نام‌های Beyond 0، Beyond 1 و Beyond 2 را در فصل اول ۲۰۱۹ معرفی کنند.

گلکسی اس ۱۰ با کد نام Beyond 0، نسخه‌ی لایت پرچمدار بعدی سامسونگ خواهد بود. در حالی که کد نام‌های Beyond 1 و Beyond 2، نسخه‌های معمولی و نسخه‌ی پلاس گلکسی اس ۱۰ خواهند بود. با این وجود، براساس گزارش جدیدی از کره‌ی جنوبی، ظاهرا سامسونگ تصمیم گرفته است پشتیبانی از شبکه‌ی 5G‌ را در نسخه‌ی دیگری به Galaxy S10 اضافه کند. اما با توجه به اینکه پشتیبانی از شبکه‌ی 5G باعث بالا رفتن قیمت پرچمدار بعدی سامسونگ می‌شود؛ به‌همین دلیل، کره‌ای تصمیم گرفته‌اند گوشی هوشمند جداگانه‌ای برای کاربرانی که علاقمند به 5G‌ هستند به بازار عرضه کنند.

این دستگاه از گوشی‌های هوشمند زیرمجموعه‌ی کد نام Beyond 2 یا به‌عبارتی Galaxy S10 Plus خواهد بود؛ که نه تنها تمام ویژگی‌های خوب پرچمدار گران‌قیمت سامسونگ را خواهد داشت؛ بلکه از شبکه‌ی 5G نیز پشتیبانی می‌کند. انتظار می‌رود که گلکسی اس ۱۰ سامسونگ با امکان پشتیبانی از شبکه‌ی 5G، گران‌قیمت‌ترین گوشی کره‌ای‌ها در نیمه‌ی اول سال ۲۰۱۹ باشد. در همان گزارش اشاره‌ شده‌ است که تراشه‌ی 5G، توسط بخش بی‌سیم سامسونگ الکترونیکس و سازنده‌ی تراشه به نام GigaLane تولید می‌شود. هنوز زمان معرفی و عرضه‌ی گوشی گلکسی اس ۱۰ سامسونگ با امکان پشتیبانی از شبکه‌ی 5G مشخص نیست، و این موضوع بستگی به در دسترس بودن شبکه‌ی 5G در بازار داخلی دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات