گلکسی P30؛ نخستین گوشی احتمالی سامسونگ با حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر

سه‌شنبه ۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴
مطالعه 2 دقیقه
گزارشات اخیر حاکی از آن هستند که سامسونگ قصد دارد برای نخستین بار در گوشی گلکسی P30 از سنسور اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر استفاده کند.
تبلیغات

سامسونگ احتمالا در پرچمدار بعدی خودش یعنی گلکسی اس ۱۰ از سنسور اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر استفاده خواهد کرد. به‌تازگی طی گزارشاتی اعلام شده است که این غول کره‌ای‌ قصد دارد پیش از عرضه‌ی پرچمدار جدیدش، چند گوشی دیگر را به این فناوری تجهیز کند. 

ظاهرا کره‌ای‌ها قصد دارند به‌زودی سری گوشی جدیدی را با نام گلکسی پی معرفی کنند؛ آنطور که شایعات اخیر می‌گویند، Samsung Galaxy P30 و +Galaxy P30 قرار است نخستین محصولات سامسونگ باشند که به سنسور اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر تجهیز می‌شوند. گوشی گلکسی پی ۳۰ احتمالا دارای شماره مدل SM-G6200 خواهد بود.

ظاهرا گلکسی پی ۳۰ و گلکسی پی ۳۰ پلاس قرار است در ابتدا به‌صورت انحصاری در بازار چین عرضه شوند؛ اتفاقی که البته دور از انتظار نبود. سامسونگ قصد دارد در این کشور، با شرکت‌هایی نظیر هواوی به‌رقابت بپردازد.

طبق اخبار جدید، سامسونگ می‌خواهد گلکسی اس ۱۰ را به یک سنسور اثر انگشت رده‌بالای اولتراسونیک ساخت کوالکام تجهیز کند. سنسور به‌کاررفته در گوشی‌های سری گلکسی P قرار نیست همچون سنسور اس ۱۰ باشد؛ در حقیقت گفته شده است که سامسونگ قصد دارد در این سری گوشی‌ها، از سنسور اثر انگشت اپتیکال در زیر نمایشگری LCD استفاده کند. 

سامسونگ اخیرا از استراتژی مشابهی برای استفاده از دوربین اصلی سه‌گانه در گوشی‌هایش استفاده کرد؛ گلکسی A7 2018 نخستین گوشی این شرکت است که از دوربین اصلی سه‌گانه بهره می‌برد. با این‌حال، در Galaxy S10 شاهد دوربین سه‌گانه‌ی با کیفیت و رده‌بالا خواهیم بود.

کره‌ای‌ها اخیرا گفته‌اند که قصد دارند برخی فناوری‌ها را ابتدا در گوشی‌های میان‌رده به‌کار بگیرند و سپس در پرچمداران خود، به تکامل بیشتر برسانند. 

دیدگاه شما در این زمینه چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات