گلکسی واچ همراه با گلکسی نوت 9 در تاریخ ۱۸ مرداد رونمایی خواهد شد

چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
جدیدترین شنیده‌ها نشان از این دارد که گلکسی واچ به عنوان جدیدترین ساعت هوشمند سامسونگ همزمان با گلکسی نوت ۹ رونمایی شده و راهی بازار خواهد شد.
تبلیغات

چندین گزارش در ماه‌های اخیر حاکی از آن بودند که سامسونگ، ساعت‌ هوشمند خود را در دسته‌ی گلکسی قرار خواهد داد. به نظر می‌رسد محصولی که قرار بود گیر اس ۴ نام بگیرد، اکنون با نام گلکسی واچ (Galaxy Watch) عرضه خواهد شد.

اما نکته‌ای که هنوز مشخص نشده، تاریخ ارائه‌ی این محصول است. طبق گزارش‌های قبلی قرار بود که این ساعت هوشمند در همایش IFA برلین، که شهریور امسال برگزار می‌شود، ارائه شود؛ اما گزارشی جدید از کره حاکی از آن است که این ساعت هوشمند جدید ۱۸ مرداد رونمایی شده و دو شهریور همراه با گلکسی نوت ۹ عرضه خواهد شد.

سامسونگ پیش از این تایید کرده بود که تاریخ ارائه‌ی گلکسی نوت ۹، ۱۸ مرداد خواهد بود. اما هیچ صحبتی از ساعت هوشمند جدید نشده بود.

بر اساس گزارش ZDNet کره، گلکسی واچ، ۱۸ مرداد همراه گلکسی نوت ۹ رونمایی خواهد شد. برخلاف شایعات این محصول از سیستم عامل Wear OS  گوگل استفاده نخواهد کرد و سیستم عامل آن تایزن خواهد بود؛ این محصول دو سایز مختلف خواهد داشت. این گزارش همچنین اشاره می‌کند که ساعت هوشمند از وجود قابلیت‌های مبتنی بر سلامت جسمانی بهره واهد برد و سامسونگ در آن‌ برنامه‌های تندرستی مخصوصی ارائه خواهد کرد.

پیش‌فروش گلکسی واچ در ۲۳ مرداد، که مشابه تاریخ پیش‌فروش گلکسی نوت ۹ است، آغاز خواهد شد. هر دو محصول ۲ شهریور عرضه خواهند شد، که این تاریخ عرضه توسط چندین گزارش تایید شده.از آنجایی که این اولین ساعت هوشمند کمپانی در گروه گلکسی خواهد بود، منطقی به‌نظر می‌رسد که سامسونگ آن را با پرچمدار جدید گلکسی عرضه کند. توجه زیادی که روی گلکسی نوت ۹ ایجاد شده، ممکن است به ارائه‌ی بهتر گلکسی واچ نیز کمک کند.

این اولین خبری است که ما راجع‌به ارائه و عرضه‌ی همزمان این دو محصول شنیده‌ایم؛ اگر این خبر صحت داشته باشد، در روزهای آتی گزارشات بیش‌تری راجع‌به آن توسط منابع مختلف تهییه خواهد شد.     

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات