انتشار به‌روزرسانی بهاره ویندوز 10 به تعویق افتاد

پنج‌شنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
اگر برای انتشار به‌روزرسانی بهاره ویندوز ۱۰ موسوم به اسپرینگ کریترز انتظار می‌کشید، مایکروسافت به‌دلیل وجود باگ ناگهانی، انتشار آن را به تعویق انداخت.
تبلیغات

برطبق گفته‌های پیشین، بسیاری از کاربران ویندوز ۱۰، دیروز انتظار عرضه‌ی به‌روزرسانی بهاره این سیستم‌عامل را داشتند. حال برطبق گزارش وب‌سایت ویندوز سنترال، به‌دلیل بروز اشکال عمده در آخرین نسخه‌ی این سیستم‌عامل، این شرکت به‌روزرسانی یادشده را با تأخیری چند هفته‌ای منتشر خواهد کرد.

با توجه به این موضوع که ردموندی‌ها هرگز تاریخ مشخصی را برای انتشار این به‌روزرسانی مشخص نکرده بودند؛ از این‌ رو زیرِ فشار قرار ندارند و می‌توانند با صبر و حوصله، به رفع ایرادات این نسخه بپردازند. تاکنون مایکروسافت هیچگونه جزئیاتی درباره‌ی باگِ یافت‌شده ارائه نکرده است؛ اما با توجه به اینکه، نسخه‌های آزمایشی به‌روزرسانی بهاره ویندوز ۱۰، ایرادی در زمینه‌ی عملکرد نداشتند، گمان می‌رود که مشکلِ یادشده مربوط به امنیت باشد.

انتشار به‌روزرسانی اسپرینگ کریترز از آن جهت برای کاربران این سیستم‌عامل مهم است؛ زیرا پس از مدت‌ها، ویژگی موردانتظار تایم‌لاین در این نسخه گنجانده شده است؛ همچنین، این نخستین نسخه از ویندوز ۱۰ است که پس از دوران مدیریتی تری مایرسون عرضه می‌شود.

انتظار می‌رود که این به‌روزرسانی، تا قبل از کنفرانس توسعه‌دهندگان مایکروسافت، موسوم به بیلد، در اختیار عمومِ کاربران قرار گیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات