رونمایی سامسونگ از تجربه‌ای ساده و هوشمند با اینترنت اشیا

چهارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۵
مطالعه 3 دقیقه
سامسونگ طی هفته جاری با برگزاری کنفرانس بزرگ خاورمیانه و شمال آفریقا از چشم‌انداز خود در حوزه اینترنت اشیا با هدف همکاری نوآورانه و هدفمند در راستای خلق تجربه‌ای روان، هماهنگ و هوشمند برای ساده کردن زندگی مصرف‌کنندگان رونمایی کرد.
تبلیغات

سامسونگ در کنفرانس سالانه خاورمیانه و شمال آفریقا (MENA Forum 2018) درباره‌ی راهبردش برای توسعه‌ی حوزه‌های کاربردی اینترنت اشیا با استفاده از هوش مصنوعی و SmartThings توضیح داد که می‌توانند دستگاه‌های متصل سامسونگ را با هم یکپارچه کنند. سامسونگ علاوه‌ بر هدف‌گذاری برای آماده کردن تمامی محصولات در جهت اتصال به اینترنت اشیا تا سال ۲۰۲۰، اعلام کرد که تمام این محصولات، هوشمند نیز خواهند شد. سامسونگ می‌خواهد با وارد کردن قابلیت بیکسبی در تمامی دستگاه‌های خانگی و هوشمند، تمامی محصولات خود را به‌صورتی هوشمند کند که امکان شخصی‌سازی برای کاربر داشته باشد و در نتیجه کارهای روزمره را برای او ساده‌تر کند.

سانگ‌وان میونگ، مدیر بخش خاورمیانه و شمال‌آفریقای شرکت سامسونگ، گفت:

تمایل ما به نوآوری مداوم، ریشه در علاقه‌‌ی ما برای تبدیل مفاهیم به واقعیت‌ها دارد. در سال‌های اخیر اینترنت اشیاء پیشرفت قابل توجهی داشته است و ما به‌عنوان شرکت نوآور در این عرصه، وظیفه داریم برای پذیرش سریع‌تر اینترنت اشیا تلاش کنیم.
سامسونگ فروم 2018

تجربه‌ای روان و پیشرفته از دنیای سرگرمی با تلویزیون‌های QLED

سامسونگ همچنین از نوآوری‌های فنی خود در زمینه اتصالی روان در جدیدترین سری تلویزیون‌هایش نیز رونمایی کرد. بر اساس این نوآوری، تلویزیون QLED سامسونگ با رزولوشن 8K مجهز به اولین فناوری جهان برای استفاده از هوش مصنوعی خواهد بود که آن را به دستگاهی تعاملی و خلاق تبدیل می‌کند. فناوری هوش مصنوعی به‌کاررفته در تلویزیون QLED 8K سامسونگ از یادگیری ماشین برای تحلیل محتوا و تقویت خودکار رزولوشن‌های پایین به کیفیت 8K استفاده می‌کند.

شرکت سامسونگ همچنین SmartThings را برای سری تلویزیون‌های خود معرفی کرد که به کاربر امکان می‌دهد بدون مشکل تلویزیون را به دیگر دستگاه‌های خانه متصل کند. از دیگر محصولات رونمایی‌شده توسط سامسونگ باید به ساندبار NW700 Sound+ اشاره کرد. صدای این دستگاه می‌تواند تجربه‌ای واقعا فراگیر از برنامه‌ تلویزیونی مورد علاقه‌تان به شما عرضه کند.

تعریف جدید از زندگی متصل با جدیدترین لوازم خانگی

محصول دیگری که برای اولین‌ بار در سامسونگ فروم معرفی می‌شد، ماشین‌ لباسشویی کوییک‌درایو با امکان اتصال به اینترنت اشیا است که به کاربر امکان می‌دهد تا چرخه‌ی شستشوی لباس‌های خود را از طریق دیگر دستگاه‌های متصل خود شروع یا متوقف کند و حتی روی آن نظارت داشته باشد. ماشین‌های لباسشویی کوییک درایو همچنین مجهز به دستیار هوشمند سامسونگ هستند که با استفاده از هوش مصنوعی، بهترین گزینه شستشو را به کاربر پیشنهاد می‌دهد.

دستگاه تهویه هوای Wind-Free سامسونگ نیز برای اولین بار از سیستم خنک‌کننده‌ی دومرحله‌ای استفاده می‌کند که علاوه‌ بر کاهش قابل توجه مصرف انرژی، امکان کنترل از راه دور از طریق وای‌فای هم دارد.

سامسونگ فروم ۲۰۱۸

تلفیق فناوری با هوش مصنوعی در دستگاه‌های هوشمند

از جمله محصولات سامسونگ که در فروم به نمایش گذاشته شد گوشی‌های گلکسی نوت ۸، اس ۸ و عضو جدید اِی ۸ بودند که در ماه ژانویه ۲۰۱۸ رونمایی شد. این محصول توانست با فناوری‌ها و قابلیت‌های پیشرفته خود دنیای گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه را متحول کند.

کیو (CUE) اولین فروشگاه محتوای دیجیتال سامسونگ است که به‌صورت انحصاری برای خاورمیانه و شمال آفریقا راه‌اندازی شد. فروشگاه کیو سامسونگ در واقع کتابخانه‌ای فراگیر از موسیقی برای استریم یا دانلود است که گلچینی متنوع از هر نشریات محلی و منطقه‌ای و هزاران زنگ گوشی را در خود جای داده است.

نکته‌ی نهایی آنکه اکوسیستم سامسونگ با اتکا به SmartThings حتی فناوری‌های پوشیدنی را هم به سطحی جدید رسانده است؛ به‌صورتی که کاربران می‌توانند دستگاه‌های متصل خود را با چند ابزار پوشیدنی پیشرفته کنترل کنند. این اکوسیستم همچنین شامل محصولاتی مانند Gear 360 ،Gear VR و DeX می‌شود که همه‌ی آن‌ها در SmartThings با هم یکی می‌شوند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات