تصویر گلکسی اس 10 با دوربین دوگانه منتشر شد

شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
در عکسی که به‌تازگی منتشر شده است، گوشی گلکسی اس ۱۰ را می‌بینیم و به‌نظر می‌رسد که این گوشی دو دوربین پشتی دارد.
تبلیغات

در رندرهای اصلاح‌شده‌ی گلکسی اس ۱۰ پلاس سامسونگ، که به‌تازگی منتشر شد، چهار دوربین در قسمت پشتی این گوشی دیده شد. حال تصویری از طراحی گلکسی اس ۱۰ منتشر شده که دو دوربین را در قسمت پشتی این محصول نشان می‌دهد (تصویر بالا).

در سری اس ۹ نیز شاهد تفاوت در چینش دوربین‌ها بین مدل معمولی و پلاس بودیم. اما در نسل بعدی حداقل شاهد سه پرچمدار Galaxy S خواهیم بود و قاعدتا مدل اس ۱۰ پلاس، قوی‌ترین مدل و با چهار دوربین پشتی و نمایشگر خمیده همراه خواهد بود. دو مدل دیگر هم نمایشگر ۵.۸ اینچی خواهند داشت، یکی خمیده و یکی تخت (مدل پایه). به‌نظر می‌رسد این عکس مربوط به نسخه‌ی میانی است، مدلی که صفحه‌ی خمیده و حسگر اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر دارد.

مدل پایه نیز احتمالا حسگر اثر انگشت در لبه‌ی دستگاه خواهد داشت. در تصویر بالا با اینکه گوشه‌ها به‌طور واضح مشخص نیستند اما به‌نظر می‌رسد که قاب این گوشی بریدگی‌ای برای دکمه‌ی پاور همراه با اسکنر اثر انگشت ندارد. به هر حال هنوز یک مدل S10 باقی مانده که اطلاعاتی از آن منتشر نشده است و نمی‌دانیم چند دوربین خواهد داشت.

از طراحی که بگذریم، به داخل گوشی و عملکرد پردازنده می‌رسیم. به‌تازگی امتیاز نسخه‌ی اکسینوس ۹۸۲۰ گلکسی اس ۱۰ پلاس، در بنچمارک AnTuTu رؤیت شد که عملکرد فوق‌العاده‌ی این پردازنده را نشان می‌داد؛ اما ظاهرا نسخه‌ی اسنپدراگون ۸۵۵ از آن هم سریع‌تر خواهد بود.

یک بنچمارک اولیه نشان از این دارد که چیپ جدید Qualcomm در زمینه‌ی CPU و GPU و هوش مصنوعی، هرچند با اختلاف کم، اما هم از پردازنده‌ی سامسونگ و هم از کرین ۹۸۰ سریع‌تر است.

galaxy s10 benchmark بنچمارک گلکسی اس 10

با این وجود شاید مقایسه‌ی مصرف توان این پردازنده‌ها جالب‌تر باشد؛ زیرا کوالکام معمولاً جزو بهترین‌ها در این زمینه است. البته با توجه به استراتژی معمول Samsung که نسخه‌های با پردازنده‌ی متفاوت را با توجه به منطقه‌ی جغرافیایی توزیع می‌کند، احتمالا خریداران بین چیپ‌های مختلف حق انتخاب نخواهند داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات