گلکسی اس 10 لایت با حسگر اثر انگشت جانبی معرفی می‌شود

سه‌شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰
مطالعه 4 دقیقه
براساس آخرین خبرهای فاش‌شده، انتظار می‌رود گلکسی اس ۱۰ لایت سامسونگ با اسکنر اثر انگشت جانبی معرفی شود.
تبلیغات

 Ice Universe، تصاویر جدیدی از گلکسی اس ۱۰ لایت  سامسونگ به‌همراه قاب شفاف آن به‌اشتراک گذاشته است. باتوجه به تصاویر لورفته، برخی مشخصات مربوط به این گوشی هوشمند قابل رویت است. 

تصاویر لورفته به‌خوبی طراحی و برخی مشخصات گلکسی اس ۱۰  لایت را نشان می‌دهد و آن را از نسخه‌‌های گران‌قیمت‌تر و پرچمدار بعدی اندروید متمایز می‌کند. در حالی که گزارش‌های قبلی تایید می‌کند که نسخه‌‌ی پرچمدار گلکسی اس 10  از سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر بهره خواهد برد،‌ آخرین خبرهای فاش‌شده حاکی از این است که گلکسی اس 10 لایت با اسکنر اثر انگشت جانبی در سمت راست گوشی معرفی خواهد شد. پیشتر نیز گلکسی اس 10 سامسونگ در رندرهای جدید رؤیت شد

گلکسی اس 10 لایت

همچنین براساس اطلاعات منتشرشده، انتظار می‌رود گلکسی اس ۱۰ لایت با نمایشگر مسطح به بازار عرضه شود. پیشتر نیز گفته شده بود که گلکسی S10 لایت دارای نمایشگر تخت Infinity-O خواهد بود. این در حالی است که نسخه‌ی گران‌قیمت Galaxy S10 از نمایشگر دارای انحنا، مشابه سایر پرچمدارانی که در طی سال‌های قبل از سوی سامسونگ معرفی شده است، بهره خواهد برد. علاوه‌بر این، تصاویر لورفته نشان می‌دهد که پنل پشتی گوشی مجهز به ماژول دوربین دوگانه، فلش LED و ویژگی پایش ضربان قلب خواهد بود.

پیشتر نیز برخی ویژگی‌های مربوط به طراحی و مشخصات گلکسی اس ۱۰ لایت فاش شده بود. خبرهای جدید لورفته تاییدکننده‌ی خبرهای قبلی هستند. یکی از عناصر مشترک بین هر سه مدل گلکسی اس ۱۰ مربوط به طراحی روزنه‌ی کوچک دوربین سلفی روی نمایشگر است. روزنه‌ی کوچک مربوط به دوربین سلفی، در هر سه مدل در قسمت بلای نمایشگر قرار خواهد گرفت. انتظار می‌رود که گلکسی اس ۱۰ پلاس با دو روزنه روی نمایشگر مربوط به ماژول دوربین سلفی دوگانه معرفی شود. براساس خبرهای فاش‌شده، گلکسی اس ۱۰ لایت از نمایشگر ۵.۸ اینچی، حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایتی بهره خواهد برد. 

گلکسی اس 10 لایت

گلکسی اس ۱۰ لایت نیز همچون پرچمداران قبلی سامسونگ، احتمالا با دو پیکربندی متفاوت سخت‌افزاری از نظر تراشه به بازار معرفی خواهد شد. انتظار می‌رود گلکسی اس ۱۰ لایت که قرار است در بازار ایالات متحده آمریکا و تعدادی از کشورهای دیگر عرضه شود، با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۵۵ کوالکام هشت هسته‌ای Kryo 485 و پردازشگر گرافیکی آدرنو ۶۴۰ معرفی شود. از سوی دیگر، نسخه‌ی بین‌المللی گلکسی اس ۱۰ لایت از تراشه‌ی اکسینوس ۹۸۲۰ با هسته‌های سفارشی سامسونگ و پردازشگر گرافیکی Mali-G76 MP12 عرضه خواهد شد. براساس برخی خبرهای غیررسمی منتشرشده، انتظار می‌رود که گلکسی اس ۱۰ با اندروید ۹ پای و آخرین رابط کاربری سامسونگ به نام One UI معرفی می‌شود. پیشتر One UI به‌عنوان جایگزین رابط کاربری سامسونگ اکسپرینس، برای اندروید 9 معرفی شد. همچنین با توجه به خبرهای لورفته، گلکسی اس ۱۰ لایت با قیمتی در حدود ۶۵۰ تا ۷۵۰ دلار و احتمالا در کنگره‌ی جهانی موبایل در اواخر فوریه، رونمایی خواهد شد.

گلکسی اس 10 لایت

عرضه‌ی گلکسی اس ۱۰ لایت بدون حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر و بدون نمایشگر با لبه‌های منحنی، باعث کاهش قیمت تولید این گوشی هوشمند خواهد شد. در نتیجه انتظار می‌رود که قیمت گلکسی اس ۱۰ لایت نسبت به سایر پرچمداران همین سری از قیمت پایین‌تری برخوردار باشد. با توجه به استراتژی کاهش قیمت‌ها که از سوی برخی شرکت‌های رقیب در پیش گرفته شده است، این تصمیم سامسونگ می‌تواند زمینه را برای رقابتی تنگاتنگ در بازار فراهم کند. استراتژی سامسونگ در کاهش قیمت‌ها برای دستیابی این شرکت به سهم بیشتری از بازار، موثر واقع خواهد شد. به‌نظر شما آیا این تغییرات می‌تواند باعث افزایش سهم بازار سامسونگ شود؟ 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات